پست الکترونیک پنج شنبه ٠٦ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > نظارت ۱۲ گروه بازرسی نظارت بر قیمت کالاهای اساسی در بازار آبادان


کد خبر: ١٢٣٧٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1398/08/29-٢٠:٣٦

رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت آبادان گفت: ۱۲ گروه بازرسی نظارت بر قیمت‌ کالاهای اساسی ، موادغذایی و خدمات را در بازار آبادان برعهده دارند.

 

آبادان نیوز  : رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت آبادان گفت: ۱۲ گروه بازرسی نظارت بر قیمت‌ کالاهای اساسی ، موادغذایی و خدمات را در بازار آبادان برعهده دارند.
به گزارش آبادان خبر ، حسین عیسی‌زاده‌دریس چهارشنبه اظهار داشت: این گروه‌های نظارتی با همکاری تعزیرات حکومتی و اصناف آبادان در ۲ نوبت‌کاری نظارت و پایش قیمت‌ها را برعهده دارند.

وی از برخورد جدی با هرگونه افزایش قیمت کالاها به بهانه اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین در شهرستان آبادان اشاره کرد و افزود: با اجرایی شدن طرح سهمیه بندی بنزین گشت‌های ویژه این اداره در سراسر شهرستان مستقر و نظارت بر قیمت‌ها را بر عهده دارند.

رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت آبادان گفت: از روز شنبه هفته جاری چندین نشست برای کنترل قیمت کالاها در فرمانداری آبادان برگزار و در این نشست ها برخورد جدی با عوامل گرانفروشی مورد تاکید قرار گرفت.

عیسی‌زاده دریس تصریح کرد: به منظور کنترل بازار میوه و تره‌بار در آبادان یک تیم ویژه بازرسی در میدان تره‌بار و یک تیم بازرسی در بازار شهیدارغنده احمدآباد مستقر شدند.

وی به تشدید نظارت‌ و بازرسی‌ در آبادان اشاره کرد و گفت: تاکنون افزایش قیمتی در بخش کالاهای اساسی در بازار آبادان مشاهده نشده است.

رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت آبادان گفت: از روز شنبه هفته جاری روزانه بیش از ۱۵۰ شکایت مردمی در خصوص افزایش کرایه تاکسی‌ دریافت شد که متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی با تاکید بر ضرورت بکارگیری همه ظرفیت‌ها برای حفظ تعادل اجناس در بازار گفت: اطلاع رسانی مردم و نظارت جدی بر بازار مانع از افزایش قیمت‌ها خواهد شد.

عیسی‌زاده دریس گفت: کالاهای اساسی به اندازه کافی در بازار آبادان موجود است و هیچ‌گونه کمبودی در بازار احساس نمی شود.

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: