پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > خیابان امیری آبادان بازگشایی شد


کد خبر: ٢٨٦٥٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/11/19-١١:١٩

خیابان امیری آبادان پس از هشت ماه بازگشایی شد.

 

آبادان نیوز _ پس از پایان عملیات آواربرداری ساختمان متروپل آبادان خیابان اصلی امیرکبیر بازگشایی و تردد در این خیابان امکان‌پذیر شد.

پژمان فرجی، معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند در این باره گفت: هماهنگی لازم با دستگاه‌های اجرایی مانند شهرداری، آبفا، گاز، مخابرات و برق که به دلیل ریزش ساختمان زیرساخت‌هایشان دچار آسیب شده بود صورت پذیرفت تا با بهسازی زیرساخت‌ها امکان بازگشایی خیابان امیرکبیر (امیری) آبادان را فراهم کنند.

وی افزود: پس از بهسازی زیرساخت‌ها در خیابان امیرکبیر و آسفالت این خیابان، پس از هشت ماه این خیابان بازگشایی شد تا تردد در هسته مرکزی شهر آسان‌تر شود. 

شهرداری آبادان در حال ترمیم و بهسازی معابر در خیابان سعدی و حلبی ساز‌ها است تا این مسیر نیز بازگشایی شود.

یاسین کاوه‌پور، شهردار آبادان نیز گفت: پس از پایان آوار برداری ساختمان متروپل و انجام زیرسازی خیابان مقابل این ساختمان، شهرداری آبادان اقدام به آسفالت این خیابان کرد.

شهردار آبادان با اشاره به استفاده ۱۶۰ تن آسفالت در خیابان مقابل ساختمان متروپل افزود: به دلیل ریزش ساختمان متروپل زیرساخت‌های مقابل خیابان این ساختمان آسیب جدی دید.

کار زیرسازی در چهار راه حلبی ساز‌ها و خیابان سعدی آبادان نیز که به دلیل ریزش ساختمان متروپل آسیب دیده بودند توسط شهرداری در حال انجام است./ آبادان خبر

منبع: صداوسیما

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: