پست الکترونیک چهارشنبه ٠٥ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > ضیافت و کمک مومنانه؛ این بار توسط پتروشیمی آبادان


کد خبر: ٢٠٢٣٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/02/21-١١:٠٢

در راستای دستگیری از نیازمندان ۱۵۰ بسته معیشتی توسط مجتمع پتروشیمی آبادان برای توزیع میان خانواده های بی بضاعت تهیه شد.

 

به گزارش آبادان خبر، حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی پور امام جمعه آبادان گفت: در آئین اهدای بسته های معیشتی به طرح شهید سلیمانی که در مصلای نماز جمعه آبادان برگزار شد گفت: امسال به مناسبت این ماه پر فضیلت و پر از خیر و برکت، اتفاقات بسیار خوبی در شهرستان آبادان رخ داد و جلوه ها و نمود آن را در مساجد، محلات، بخش ها و جای جای این شهرستان در بحث مواسات، ضیافت مومنانه و کمک به نیازمندان را مشاهده می کنیم.

او با بیان اینکه این چندمین مرحله از رزمایش مواسات و کمک های مومنانه است که از طریق مصلای نماز جمعه آبادان صورت می پذیرد افزود: بخشی از کمک های مومنانه در قالب طرح شهید سلیمانی که با همت سپاه پاسداران و ستاد مقابله با کرونای شهرستان آبادان اجرایی و مدیریت می شود.

امام جمعه آبادان تصریح کرد: دیروز نیز کمک های معیشتی اهدایی پتروشیمی آبادان به نیازمندان در اختیار ستاد مبارزه با کرونا شهرستان و طرح شهید سلیمانی قرار خواهد گرفت تا میان خانوارهای بی بضاعت توزیع شود.

حجت الاسلام ابراهیمی پور از توزیع کمک های مومنانه بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در شهرستان آبادان خبر داد و اضافه کرد: مقرر شده تا طی روزهای آتی این نهاد نیز رزمایش وسیع تری را در این شهرستان در راستای کمک به نیازمندان برگزار کند.

او با اشاره به اینکه امسال همدلی، انفاق های مومنانه و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری برای کمک به نیازمندان و مستمندان در آبادان جلوه بسیار متفاوتی را به نمایش گذاشت تاکید کرد: خوشبختانه رزمایش کمک های مومنانه و مواسات و همدلی در سطح این شهرستان به صورت بسیار عالی تحقق پیدا کرد و دقت بیشتری که در این اقدام صورت پذیرفت این بود که این کمک ها به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا ویروس می رسد.

امام جمعه آبادان از همه دستگاه ها، سازمان ها و نهادها خواست تا در راستای کمک به نیازمندان همکاری بیشتری داشته باشند و خاطرنشان کرد: حتما همه نهادها و دستگاه ها و سازمان های سطح شهرستان آبادان که تکلیفی در قبال طرح شهید سلیمانی دارند به این مجموعه می پیوندند و تکالیف خود را انجام خواهند داد.

در ادامه نیز کوروش خیرآبادی مدیر مجتمع و معاونت تولید پتروشیمی آبادان از توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی اهدایی پتروشیمی آبادان به طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت: این بسته های معیشتی به همت مدیرعامل این مجتمع برای دستگیری از نیازمندان تهیه شده است.

او ارزش هر بسته را چهار میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این بسته ها شامل 9 قلم مواد غذایی است که جهت توزیع میان خانواده های بی بضاعت و آسیب دیده از بیماری کرونا در اختیار طرح شهید سلیمانی قرار می گیرد.

مدیر مجتمع و معاونت تولید پتروشیمی آبادان به وظیفه اجتماعی پتروشیمی آبادان اشاره کرد و یاد آور شد: این وظیفه بر هر شخصی واجب است تا به همنوع خود به ویژه نیازمندان کمک کند، در این راستا پتروشیمی آبادان همگام با سایر بخش ها، ارگان ها، نهادها، ادارات و شرکت های این شهرستان در این اقدام خیرخواهانه حضور پیدا کرد و این اقدامات را همچنان ادامه خواهد داد.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: