پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > تولید ۳۷ هزار ماسک توسط گروه‌های جهادی آبادان


کد خبر: ١٤٨٣٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/05/20-٠٨:٥١

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت:۳۷ هزار ماسک توسط گروه‌های جهادی آبادان تولید و در بین مردم توزیع شده است.

 

آبادان نیوز : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت:۳۷ هزار ماسک توسط گروه‌های جهادی آبادان تولید و در بین مردم توزیع شده است.

به گزارش آبادان خبر ، سرهنگ پاسدار شاپور احمدی با بیان اینکه ۱۰ کارگاه تولید ماسک توسط نیرو‌های جهادی در این شهرستان فعالیت دارند گفت: همزمان با فراگیری ویروس کرونا، بسیجیان آبادان در چهار مرحله رزمایش زیستی و بیولوژیک گروه‌های جهادی را برگزار و به طور متوسط در هر ۲۴ ساعت ۵۰ هزار مترمربع را ضدعفونی و گندزدایی کردند.

او افزود: ۴۵ گروه جهادی آموزش دیده متشکل از ۲۵۰ نیروی داوطلب بسیجی نیز در محله‌های مختلف آبادان اقدام به ضدعفونی و یا در غسل اموات کرونایی و کمک به مجموعه درمان همکاری نزدیک داشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان به توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی در مناطق محروم بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از ویروس کرونا در آبادان اشاره کرد و گفت:با تشکیل قرارگاه امام حسن محتبی (ع) و با همکاری پایگاه بسیج، مساجد و خیرین، افراد آسیب دیده از کرونا در مناطق و محله‌های آبادان شناسایی شدند.

سرهنگ احمدی با اشاره به ساخت و تحویل ۱۰ واحد مسکونی برای محرومان و نیازمندان در  آبادان، گفت:در هفته دفاع مقدس کار بازسازی، ترمیم و نوسازی ۶۵ واحد مسکونی محرومان به پایان می‌رسد و به آن‌ها تحویل داده می شود.

او ادامه داد: در حال تهیه نرم‌افزار برای ثبت مشخصات افراد نیازمند و خیرین برای ادامه کمک معیشتی با استفاده از ظرفیت موجود در شهرستان آبادان در طول سال هستیم.

 

 

 

منبع:خبرگزاری صداوسیما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: