پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > تیراندازی در هرگونه مراسم شادی و عزا ممنوع


کد خبر: ١٤٨٣٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/05/20-٠٨:٤٢

سران و مشایخ عرب در نامه ای به فرمانداری آبادان تیراندازی در هر گونه مراسم را محکوم کردند.

 

آبادان نیوز : سران و مشایخ عرب در نامه ای به فرمانداری آبادان تیراندازی در هر گونه مراسم را محکوم کردند.

به گزارش آبادان خبر ، سران و مشایخ عرب در این نامه بر محکومیت تیراندازی در آیین‌های شادی و عزا تاکید کرده و از فرماندار ویژه آبادان خواستار برخورد جدی با قانون شکنان شدند.

    در این نامه آمده است:

 ضمن آرزوی سلامتی برای همه هموطنان در مقابله با بیماری کرونا، ما مشایخ عشایر غیور و همیشه در صحنه آبادان با علم و آگاهی از تبعات و تاثیرات منفی و مخرب روحی، مالی و حیثیتی پدیده شوم و هنجارشکنانه تیراندازی در هر گونه گردهمایی و با اعتقاد راسخ به بهره‌مندی از سلاح‌های مجاز صرفاً برای مقابله با دشمنان اسلام و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب مراتب انزجار و برائت خود را با قوت و قاطعیت از نفس این عمل غیر قانونی و مرتکبین غافل آن اعلام می کنیم.

 آنان تاکید کرده اند: ضمن تلاش حداکثری برای بر حذر داشتن افراد عشیره خود خواهان برخورد قاطع و قانونی با مبادرین به این پدیده خطرناک مخل نظم و امنیت مردم و مخدوش کننده آبروی قوم اصیل و با فرهنگ عرب در جامعه هستیم.

سران و مشایخ عرب در پایان این نامه خواستار نشستی با متولیان امنیت، امامان جمعه و جماعات و نهادهای فرهنگی و هم پیمانی برای مقابله با این قانون شکنی آشکار شدند.

 

 

 

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: