پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > تصویب نرخ نامه جدید کرایه تاکسی ها در آبادان


کد خبر: ١٤١٩٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/03/18-٠٩:٤٢

مدیرعامل سازمان تاکسی رانی آبادان از تصویب نرخ نامه کرایه تاکسی در سال ۹۹ و پرداخت تسهیلات به رانندگان تاکسی در آبادان خبر داد.

 

آبادان نیوز : مدیرعامل سازمان تاکسی رانی آبادان از تصویب نرخ نامه کرایه تاکسی در سال ۹۹ و پرداخت تسهیلات به رانندگان تاکسی در آبادان خبر داد.

به گزارش آبادان خبر ، علیرضا بازافت با اشاره به اهمیت جلوگیری از افزایش خودسرانه کرایه‌ تاکسی  ها در آبادان گفت: نرخ نامه جدید، پس از دو سال وقفه قرار است جهت اطلاع رانندگان و مسافران، به صورت بنر در ایستگاه‌های تاکسی رانی این شهرستان نصب شود.

وی همچنین به ارائه تسهیلات دو میلیون تومانی به 140 راننده تاکسی در آبادان با اولویت‌های بانوان سرپرست خانوار، گروه‌های سنی خاص و افراد دارای بیمار خبر داد که پس از شناسایی این تسهیلات به آن ها پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل سازمان تاکسی رانی آبادان در خصوص فعالیت خودرو‌های مسافربری این شهرستان در ایام کرونایی، اضافه کرد: با توجه به اینکه فضای بسته خودروها، تعداد سفر‌ها و مسافران، یک عامل خطرناک در شیوع کرونا به شمار می‌آید؛ سازمان تاکسی رانی آبادان از ابتدا همه گیری کووید ۱۹، اقدام به توزیع ۳ هزار جفت دستکش و ماسک به رانندگان تاکسی و ضدعفونی خودرو‌های مسافربری کرد.

علیرضا بازافت افزود: هر چند ادامه‌ی این روند برای کاهش خطر ابتلا به ویروس کرونا ضروری به نظر می‌آید، اما اعتبار لازم برای انجام اینگونه اقدامات وجود ندارد. در نتیجه ضدعفونی خودروها، گذاشتن محافظ جهت رعایت فاصله گذاری، تهیه و پوشیدن ماسک و دستکش برای رانندگان تاکسی، بر عهده ان ها گذاشته شده است.

او در پایان گفت: شهرستان آبادان ۱۹۰۰ دستگاه خودروی مسافربری دارد که از این تعداد ۷۰۰ خودروی تاکسی فعال هستند. همچنین شهروندان می‌توانند تخلفات مشاهده شده را به شماره ٠٦١٥٣٣٤٤٤٧٧ کمیته بازرسی و رسیدگی به شکایات سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی رانی، گزارش دهند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان خبر 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: