پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > پلمپ 8 نانوایی در آبادان به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی


کد خبر: ١٤١٨٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/03/17-١٠:٢٤

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان از انجام بیش از 280 بازرسی در 3هفته اخیر و پلمب 8 نانوایی به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی خبر داد.

 

آبادان نیوز :سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان از انجام بیش از 280 بازرسی در 3هفته اخیر و پلمب 8 نانوایی به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی خبر داد.

به گزارش آبادان خبر ، نجمه سید آقامیری در خصوص دومین مرحله از بازدیدهای بهداشتی ویژه نانوایان در خصوص اجرای پروتکل‌های بهداشتی اظهار کرد: تیم بهداشت محیط این مرکز علاوه بر فعالیت‌های مرتبط با پیگیری موارد مبتلا و آموزش‌های وسیع  در حال اجرا، در برنامه های بازرسی مرحله دوم پیگیری وضعیت نانوایان شهرستان آبادان بیش از 280 بازرسی در سه هفته اخیر به صورت روزانه، همه روزه و بدون تعطیلی، با رویکرد اعمال مقررات بهداشتی انجام و پس از تحویل 73 اخطاریه بهداشتی در خصوص رفع نواقص موجود به این گروه حساس، 8 باب نانوایی را به علت عدم رعایت پروتکل‌های ابلاغی پلمب نموده است.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان با اعلام اینکه در 3هفته اخیر بیش از 200 اخطاریه صادر و در مجموع   19 واحد صنفی پلمپ شده است، افزود: رویکرد ما آموزش و تلاش برای تغییر سبک زندگی بوده و پلمپ صرفا در موارد حاد و بسیار ضروری انجام می‌شود. 

وی همچنین  از همه همشهریان آبادانی خواست ضمن ثبت‌نام در سامانه salamat.gov.ir  با عدم حضور در اجتماعات و عدم خروج غیر ضروری از منزل، مجموعه بهداشتی شهر را در مهار بیماری کرونا یاری نموده و تخلفات بهداشتی را به شماره تلفن 190 اطلاع دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: