پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > حوزه‌های امتحانات نهایی آبادان ضدعفونی شد


کد خبر: ١٤١٨٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/03/17-٠٩:٥١

مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت: تمهیدات لازم جهت برگزاری مطلوب آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم اندیشیده شده است.

 

آبادان نیوز :مدیر آموزش و پرورش آبادان گفت: تمهیدات لازم جهت برگزاری مطلوب آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم اندیشیده شده است.

به گزارش آبادان خبر ، حبیب اله رمضانی مدیر آموزش و پرورش آبادان با بیان اینکه نگرانی اولیای دانش آموزان برای سلامتی فرزندان خود کاملا منطقی و درست است، گفت: این اطمینان را به اولیا می‌دهیم که ضمن رعایت تمام پروتکل‌ها و اصول بهداشتی در حوزه‌ها، امتحانات در محیطی ایمن و کاملا بهداشتی برگزار می‌شوند.

او با اشاره به اهمیت حفظ و سلامت دانش آموزان ادامه داد: امتحانات نهایی در ۲۳ حوزه برگزار می‌شود و به صورت مداوم، قبل و بعد از برگزاری امتحان ضدعفونی می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش آبادان افزود: اولیا نگران ایمنی بهداشتی امتحانات نهایی پایه دوازدهم نباشند تمامی حوزه‌ها ضد عفونی شده اند و از ازدحام در محل حوزه‌های امتحانی خود داری کنند.

رمضانی ماسک را برای دانش آموزان و ناظران حوزه‌ها الزامی دانست و با اشاره به ممنوعیت آوردن وسایل غیرضروری گفت: برای ایمنی و سلامت دانش آموزان ورود هرگونه جزوه به حوزه‌های امتحانی ممنوع است و طبق برنامه ریزی از تجمع دانش آموزان جلوگیری می‌شود.

او از همراهی سازمان منطقه آزاد، فرمانداری، شهرداری، هیئت رزمنگان، عتابات عالیات، پالایشگاه، دانشکده علوم پزشکی آبادان، مرکز بهداشت تشکر و قدر دانی کرد.

گفتنی است آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم مطابق تصمیم وزارت آموزش و پرورش و موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا از امروز ۱۷ خرداد در سراسر کشور برگزار می‌شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: