پست الکترونیک سه شنبه ٠٤ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > کاپیتان صنعت نفت: سراج نیاز به فرصت دارد


کد خبر: ١٣٠٣٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1398/11/29-١٧:٤٩

کاپیتان دوم تیم صنعت نفت آبادان می‌گوید روزهای خوب صنعت نفت به زودی باز خواهند گشت و دیدار با سایپا شروع بردهایشان خواهد بود.

 

آبادان نیوز کاپیتان دوم تیم صنعت نفت آبادان می‌گوید روزهای خوب صنعت نفت به زودی باز خواهند گشت و دیدار با سایپا شروع بردهایشان خواهد بود.

به گزارش آبادان خبر، تیم فوتبال صنعت نفت در برابر گل‌گهر سیرجان شکست خورد تا چهارمین باخت متوالی خود را تجربه کند و همچنان با سی امتیاز در لیگ باقی بماند و فرصت حضور در جمع بالانشینان را از دست بدهد و به جایگاه هفتم جدول برسد.

 

مسلم مجدمی کاپیتان تیم صنعت نفت آبادان درباره دیدار با گل‌گهر سیرجان گفت: نمی‌دانم واقعا چگونه این دیدار را باختیم، به هیچ وجه نباید این بازی را شکست می‌خوردیم. بازی را خوب انجام دادیم و تیم حریف در دفاع بود و تنها نگاهی به ضدحملات داشت، خیلی حیف شد اما امیدوارم را نباید از دست بدهیم.

 

وی همچنین افزود: بالاخره در این چهار دیدار اخیر شکست خورده‌ایم و باید به فکر آینده باشیم. بازی‌های زیادی باقی مانده و می‌توانیم با چند برد به مسابقات بازگردیم و برای سهمیه بجنگیم. امتیازات زیادی از دست دادیم اما وقت برای بازگشت به جمع مدعیان داریم.

 

کاپیتان تیم نفت درباره جدایی اسکوچیچ و حضور بهنام سراج گفت: آقای اسکوچیچ زحمات زیادی برای ما کشید و بالاخره تصمیم به جدایی گرفت، فکر می‌کنم دیگر صحبت کردن در این‌باره فایده نداشته باشد. آقای سراج پیشکسوت تیم هستند که سابقه بازی در تیم ملی هم دارند، ایشان نیاز به زمان دارد و فکر می‌کنم تصمیم بسیار خوبی باشد. همه باید کمک کنیم تا تیم نتیجه بگیرد و به روزهای خوبش بازگردد. سایپا تیم خوبی است اما با تمام احترامی که برایشان قائل هستیم فقط و فقط به برد مقابلشان فکر می‌کنیم. باید یه عذرخواهی از هواداران آبادانی داشته باشم و قول می‌دهیم که در دیدارهای آتی با توان بیشتر بجنگیم و شادشان کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: