کد خبر: ٢٨٥٩٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/11/12-١٢:٣٢

بسته خبری اجتماعی

آخرین‌های اجتماعی آبادان

در این بسته خبری یه تشریح آخرین اخبار اجتماعی آبادان می‌پردازیم./ ابوالفضل امیری

 

آبادان نیوزآخرین‌های اجتماعی آبادان را اینجا بخوانید:

 

توقیف کامیون حامل کالای قاچاق در آبادان

کامیون حامل کالای قاچاق توقیف شد

سردار سید محمد صالحی فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان در این باره اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران کلانتری 13 قدس شهرستان آبادان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از انتقال یک محموله کالای قاچاق به یکی از شهرستان های اطراف مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران کلانتری 13 با همکاری ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی مارد یک دستگاه کامیون تانکر گاز را شناسایی و با رعایت حقوق شهروندی متوقف و جهت بررسی بیشتر به مقر انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از خودروی مذکور مقادیر زیادی کالای قاچاق از جمله ظروف آشپزخانه و کالای خانگی، مواد غذایی و طاقه های پارچه فاقد هرگونه مجوز گمرکی که به شکل ماهرانه ای در تانکر جاسازی شده بودند، کشف شد.

صالحی با بیان اینکه بنا بر نظر کارشناسان مربوطه ارزش کالای قاچاق مکشوفه 20 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این ارتباط یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد./ آبادان خبر


دستگیری عوامل نزاع خیابانی در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری، فرمانده انتظامی آبادان گفت: ماموران کلانتری ۱۵ در پی تماس با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد نزاع دسته جمعی و اخلال در نظم عمومی خیابان لین یک احمدآباد آبادان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

با حضور به موقع ماموران پلیس چهار نفر از عوامل اصلی نزاع دستگیر شدند و در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد علت و انگیزه نزاع اختلافات شخصی بوده است.

متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه وسایل و آلات درگیری تحویل مراجع قضائی شدند.

در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه یکشنبه ۹ بهمن ماه در بازار خیابان یک احمد آباد آبادان بلافاصله خودروهای گشتی کلانتری ۱۵ احمد آباد به محل اعزام شدند. در این درگیری ۲ نفر زخمی و روانه بیمارستان شدند./ آبادان خبر

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: