کد خبر: ١٧٦٣٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/11/05-١٤:١٩

صبح امروز دیدار معوقه تیم های بسکتبال پالایش نفت آبادان و مولتی کافه مشهد که به نوعی آخرین دیدار برگشت از مرحله مقدماتی رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر بانوان کشور محسوب می‌شد برگزار شد که در این دیدار پالایش نفت آبادان توانست با نتیجه ۷۸ بر ۵۷ رقیب مشهدی را از پیش رو بردارد. این در حالی بود که شاگردان شایسته متشرعی توانستند در پایان رقابت‌های مقدماتی و در مجموعه دور رفت و برگشت با کسب صددرصدی پیروزی تنها تیم بدون شکست این رقابت ها لقب بگیرند.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پالایش نفت آبادان در این مسابقه همچنین دیدارهای گذشته فرصت بازی به بازیکنان جوان و نیمکت نشین تیم برای هماهنگی بیشتر با ترکیب اصلی تیم داده شد تا بتوانند در دیدارهای بعدی با تمرکز  بیشتری رقابت‌ها را برگزار کنند. 
 فرزانه فروتن، فائزه شهریاری و مهسا تقی زاده از بهترین‌های پالایش نفت آبادان در مسابقه صبح امروز بودند  و همچنین فروتن توانست با دبل دبل چهره ی برتر این دیدار لقب بگیرد. 
آبادانيها در این دیدار کوارتر های اول تا سوم را به ترتیب با نتایج28بر 10و 10بر 8و 22بر16 به پیروزی رسیدند و در کوارتر چهارم نتیجه را 18 بر 23 واگذار کردند تا در نهایت با نتیجه 78 بر 57 در این دیدار  پیروز شوند.

شاگردان شایسته متشرعی در پایان دور مقدماتی با کسب 100 درصد امتیاز در رقابت‌های مرحله مقدماتی به مرحله پلی آف راه پیدا کنند. 

در این مرحله از هر گروه چهار تیم حضور دارند که به صورت ضربدری (به طر مثال:تیم اول گروه Aبا تیم چهارم گروه B) دیدارهای خود را انجام می‌دهند و هر تیمی که توانست دو دیدار از سه بازی را به نفع خود به پایان رساند به مرحله نیمه نهایی راه پیدا می کند. 

آبادان,خبر آبادان,اخبار آبادان,آبادان نیوز,آبادان خبر,خوزستان,خبر خوزستان,اخبار خوزستان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: