کد خبر: ١٤٤٧٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/04/13-٢٢:٥٧

تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز در حالی به مصاف هم می‌روند که تیم پیروز این دیدار شانس خود برای آسیایی شدن را افزایش می‌دهد.

 

آبادان نیوز : تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز در حالی به مصاف هم می‌روند که تیم پیروز این دیدار شانس خود برای آسیایی شدن را افزایش می‌دهد.

به گزارش آبادان خبر ، تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان که با هدایت دراگان اسکوچیچ فصل را فراتر از انتظار آغاز کرد و در بالای جدول جای گرفت ادامه لیگ را با پیروزی برابر پارس جنوبی آغاز کرد این فرصت را دارد که در صورت پیروزی مقابل تراکتورسازی تبریز از هفته بیست و سوم جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بهبود بخشد.

صنعت نفت در کنار سپاهان، شهر خودرو، فولاد، استقلال و تراکتورسازی از تیم‌های دارای شانس کسب سهمیه آسیا است،  این تیم در رده هفتم جدول قرار دارد، نفتی‌ها هفته گذشته‌ در برابر پارس جنوبی به پیروزی رسیدند تا اختلاف امتیاز خود با تیم دوم جدول را به چهار امتیاز برساند.

عیسی آل کثیر، مهاجم صنعت نفت که در بازی گذشته این تیم غایب بود می‌تواند مهم ترین خطر برای باز کردن دروازه تراکتور باشد همانطور که در دیدار رفت با ضربه سر موفق به گشودن دروازه این تیم پس از هفت بازی شد.

تراکتورسازی:هفته گذشته در ورزشگاه یادگار امام مغلوب نساجی شد تا شانس خود برای کسب سهمیه آسیا را در خطر ببیند، شاگردان ساکت الهامی که آغاز دوباره لیگ را با شکست خانگی آغاز کردند برابر صنعت نفت برای جبران امتیازهای از دست رفته به میدان می‌آیند تا ضمن کم کردن شانس نفتی‌ها برای آسیایی شدن شانس خود برای کسب این سهمیه را افزایش دهند.

اشکان دژاگه مهمترین غایب قرمزپوشان تبریزی برابر صنعت نفت آبادان خواهد بود تا بازیکنان خط میانی برزیل ایران با خیالی آسوده‌تر به میدان بروند هر چند مسعود شجاعی کاپیتان آبادانی تبریزی‌ها آماده قرار گرفتن در ترکیب تراکتور خواهد بود.

در تقابل های اخیر ۲ تیم نفتی‌ها چه در لیگ و چه در جام حذفی مقابل تراکتور موفق بوده‌اند اما با توجه به آماده نبودن ۲ تیم مسلما کسب سه امتیاز بسیار سخت خواهد بود.

صنعت نفت آبادان با ۱۰ برد، ۶ تساوی و ۶ باخت و با ۳۶ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد و به دنبال کسب یازدهمین پیروزی این فصل خود است تا بیش از پیش به بالای جدول نزدیک شود.

در آن سوی میدان نیز بازیکنان تراکتوسازی تبریز با ۱۱ برد، چهار تساوی و هفت باخت در رده ششم جدول رده بندی جای گرفته و به دنبال کسب دوازدهمین پیروزی فصل هستند تا اختلاف خود با تیم‌های بالای جدول را کاهش دهد و از کورس عقب نیفتد.

هر ۲ تیم به لحاظ آمار گل زده و خورده بسیار به یکدیگر نزدیک هستند و تقابل مهاجمان با مدافعان می‌تواند تعیین کننده نتیجه این دیدار بزرگ در سکوت یادگار امام تبریز باشد.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص این دیدار گفت: بازی برای هر ۲ تیم دشوار است و هدف هر ۲ تیم نیز کسب پیروزی خواهد بود تا از کورس جا نماند.

طالب ریکانی اظهار داشت: تراکتور تیم بزرگ و با تجربه‌ای است که در هفته گذشته شکست خانگی را متحمل شد و برابر ما برای جبران این شکست بازی خواهد کرد.

وی افزود: صنعت نفت برای نخستین بار در تاریخ فوتبال خود امید زیادی برای کسب سهمیه آسیا دارد و بازیکنان برای دست یابی به آن تلاش می کنند.

دیگر بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز گفت: این دیدار برای هر ۲ تیم حکم فینال را دارد زیرا تیم پیروز شانس خود برای کسب سهمیه را افزایش خواهد داد.

عیسی آل‌کثیر افزود: در بازی‌های اخیر این ۲ تیم، صنعت نفت آبادان نتایج بهتری کسب کرده و در این دیدار هم برای پیروزی به میدان خواهد رفت تا هواداران آبادانی بیش از گذشته خوشحال شوند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان شنبه ۱۴ تیرماه از هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر میهمان تراکتورسازی تبریز است.

 

 

 

 

منبع:ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: