کد خبر: ١٤٨٢٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/05/16-٢٠:١٣

فرماندار ویژه آبادان، از اصحاب رسانه به خاطر نقش موثر و تاثیر گذار در اطلاع رسانی اخبار و رویدادها قدردانی کرد.

 

آبادان نیوز : فرماندار ویژه آبادان، از اصحاب رسانه به خاطر نقش موثر و تاثیر گذار در اطلاع رسانی اخبار و رویدادها قدردانی کرد.

به گزارش آبادان خبر ، سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان در پیامی ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار، گفت: امروز با گسترش شبکه‌های اجتماعی و گردش اطلاعات در جامعه، مسئولیت خبرنگاران در تولید خبر و انتشار اخبار صحیح و جلوگیری از نشر اخبار کذب بیش از پیش نمود پیدا می‌کند.

او با قدردانی از زحمات آن دسته از خبرنگاران آبادانی که به صورت مستمر و در همه حال در کنار مردم و مسئولان هستند، افزود:باید پذیرفت که آن دسته از خبرنگارانی که مطالبه گری صحیح را در راه ارتقای کیفی زندگی شهروندان انجام می‌دهند و انتقاد‌ها و پیشنهادات آگاهانه را پیش روی مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار می‌دهند نقش بسیار تعیین کننده‌ای در معادلات پیش روی شهرستان در تمامی حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، ورزشی و ... دارند.

فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه در سال‌های اخیر مسائل زیادی در کنار دیگر رویداد‌های عادی و روزمره گریبانگیر شهرستان بوده است تصریح کرد: خشکسالی، سیل، آب گرفتگی ناشی از بارندگی ۱۱۳ میلیمتری و مهمتر از همه بیماری کرونا، برخی اتفاقات بود که با آن مواجه بودیم.

موسوی گفت: در کنار این رخداد‌ها بسیاری از خبرنگاران و اصحاب رسانه با احساس مسئولیت نسبت به شغل‌شان در کنار مجموعه شهرستان بودند تا صحیح‌ترین اطلاعات و اخبار را برای مردم مخابره کنند.

فرماندار ویژه آبادان در پایان، از تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست بیش از گذشته با اصحاب رسانه تعامل شغلی داشته باشند.

 

 

 

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: