کد خبر: ١٤٦٩٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/05/04-٠٩:١٩

امام جمعه آبادان گفت: مجلس با حضور افراد مومن، انقلابی و متخصص قوی‌تر شد و این مجلس اکنون به طرح‌های انقلابی برای برون رفت کشور از مشکلات نیاز دارد.

 

آبادان نیوز : امام جمعه آبادان گفت: مجلس با حضور افراد مومن، انقلابی و متخصص قوی‌تر شد و این مجلس اکنون به طرح‌های انقلابی برای برون رفت کشور از مشکلات نیاز دارد.

به گزارش آبادان خبر ، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور در خطبه دوم نماز جمعه آبادان اظهار داشت: با انتخاب آگاهانه مردم، افراد شایسته و اصلح به مجلس شورای اسلامی راه یافتند و اکنون شاهد یک مجلس قوی و مقتدر هستیم.

وی افزود: امت اسلامی ایران از این مجلس انقلابی توقع انقلابی دارد، تورم و گرانی اجناس یکی از مشکلاتی است که مردم انتظار دارند مجلس طرح انقلابی برای آن ارایه کند.

خطیب جمعه آبادان گفت: مردم در اوح مشکلات پای صندوق‌های رای آمدند و اکنون مجلس باید با طرح‌های اشتغالزایی و ارزان شدن اجناس جواب اعتماد این مردم انقلابی را بدهد.

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور تصریح کرد: مجلس برای ارزان شدن دلار باید چاره اندیشی کند.مساله مسکن، بازار و ازدواج جوانان مواردی است که مجلس باید برای آنها باید حرکت انقلابی داشته باشد، جوانان ایران اسلامی به دلیل کمبود اشتغال قید ازدواج را زده‌اند و این باعث بالا رفتن سن ازدواج در کشور شده است.

خطیب جمعه آبادان گفت: از مجلس انتظار می رود برای دست یابی به جهش تولید راهکاری مناسب ارائه کند، اگر جهش تولید بخوبی اجرا شود شاهد ایجاد اشتغال، افزایش ارزش پول ملی و مهار تورم خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز با قدردانی از تلاش مدافعان سلامت گفت: شهروندان آبادانی هچنان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام لازم را داشته باشند زیرا با همکاری مردم تا حدود زیادی بیماری کرونا کنترل شده است اما همچنان باید دستورالعمل های بهداشتی را با جدیت رعایت کرد.

 

 

 

 

منبع :ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: