سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه گفت: بیمه رازی با تمام کشتی‌گیران مطرح کشور قرارداد یکساله داشت و ما تیم‌مان را با خون دل بستیم.

 






سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه با اشاره به جنگ نابرابر تیمش در فینال مسابقات جام باشگاه‌های جهان برابر بیمه‌رازی، گفت: بیمه رازی با تمام کشتی‌گیران مطرح کشور قرارداد یکساله داشت و ما تیم‌مان را با خون دل بستیم.

به گزارش آبادان نیوز ،ملک ‌محمد بویری در خصوص نایب‌قهرمانی تیمش در مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان، اظهار کرد: ما تیم‌مان را با خون دل بستیم، چرا که کشتی‌گیری نمانده بود که ما جذب کنیم و تیم بیمه رازی با تمام کشتی‌گیران مطرح کشور قرارداد یکساله داشت.

وی با بیان این‌که در بازی فینال رقابت ما برابر بیمه رازی، یک جنگ نابرابر بود، افزود: بیمه‌رازی ضمن این‌که بهترین‌های ایران را جذب می‌کند، 10، 12 کشتی‌گیر مطرح دیگر را هم تحت پوشش قرار می‌دهد تا نتوانند برای تیم‌های دیگر کشتی‌ بگیردند، البته اعتراضی هم به این موضوع نیست، چرا که پول دارد و این‌گونه عمل می‌کند.

سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه گفت: به هرحال برای مسابقات جام باشگاه‌های جهان استرس یار گرفتن داشتم، نه استرس مسابقه. در نهایت هم یک تیم جوان که بیشتر آن‌ها بی‌نام و نشان بودند آماده کردیم.

بویری با اشاره به سطح بالای تیم‌های شرکت‌کننده، عنوان کرد: امسال تمام تیم‌ها با قدرت شرکت کرده بودند؛  تیم گرجستانی که در گروه ما قرار داشت، از قهرمانان رده‌های سنی جوانان و امید دنیا بهره می‌برد و یک تیم بسیار خوب بود. همچنین تیم ارمنستان نیز تیمی مطرح و از کشتی‌گیران تراز اول استفاده کرده بود.

وی افزود: گروه سختی داشتیم و من حتی در ابتدا فکر می‌کردم که از گروه صعود نمی‌کنیم، چرا که واقعا چند کشتی‌گیرمان مصدوم بودند و در قیاس با تیم‌های دیگر از نفرات بی‌نام و نشانی بهره می‌بردیم. من حتی در یک بازی مجبور شدم از یک کشتی‌گیر 16، 17 ساله استفاده کنم که مربیان تیم‌ملی نیز از کشتی گرفتن این نوجوان خوش‌شان آمد.

سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه درباره شکست سنگین علی ارسلان، پیام بویری و ماکسیم مانوکیان مقابل کشتی گیران بیمه رازی نیز گفت: علی ارسلان، کشتی‌گیر وزن 66 کیلوگرم است که امسال برای اولین بار در وزن 72 کیلوگرم کشتی گرفت و این موضوع در عملکردش تاثیر داشت. بازیکنان خارجی تیمم تا قبل از بازی فینال خیلی خوب کار کردند اما در دیدار نهایی کم‌کاری کردند و کشتی خودشان را نگرفتند. پیام بویری هم با مصدومیت 80 درصدی برای ما کشتی گرفت. رباط صلیبی پای او پاره شده بود و پس از این رقابت‌ها نیز شرایطش بدتر شد و احتمالا این هفته تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: ما به هیچ عنوان به نایب‌قهرمانی راضی نشده بودیم و تا لحظه آخر برای کسب عنوان قهرمانی می‌جنگیدیم اما همانطور که گفتم شرایطی دست به دست هم داد تا نتوانیم قهرمانی‌مان را تکرار کنیم.

بویری در ادامه با گله‌مندی از مسوولان خوزستانی به دلیل بی‌تفاوتی نسبت به عنوان نایب‌قهرمانی تیمش در این رویداد مهم، گفت: از مسوولان ورزش خوزستان و همچنین مسوولان شهرستان ایذه که حتی حاضر نشدند با ما تماس تلفنی داشته باشند، گله‌مند هستم. این تیم نام خوزستان و ایذه را جهانی کرد و چرا از ما استقبال نکردند؟

وی عنوان کرد: جا دارد از مردم بختیاری که دو سه هزار نفر بودند و به سالن مسابقه آمدند و از ما حمایت کردند، قدردانی کنم. خوشحالم با وجود این‌که دست‌مان بسته بود، توانستیم با نایب‌قهرمانی‌مان دل مردم منطقه را شاد کنیم.




خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،ایذه،اخبار ایذه،کشتی،کشتی فرنگی،تیم کشتی،تیم کشتی فرنگی،تیم کشتی فرنگی سینا صنعت،تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه،فینال مسابقات کشتی جهان،سرمربی تیم کشتی،سرمربی تیم کشتی فرنگی،سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه،ملک محمد بویری،نایب قهرمانی،

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: