کد خبر: ٦١٠٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/04/04-٠٩:٤٣

رییس دادگستری شهرستان اندیکا:رشد طلاق و خودکشی در این شهرستان نگران کننده است و باید برای کنترل این معضل چاره ای اساسی اندیشیده شود.

 

آبادان نیوز:رییس دادگستری شهرستان اندیکا گفت: رشد طلاق و خودکشی در این شهرستان نگران کننده است و باید برای کنترل این معضل چاره ای اساسی اندیشیده شود.

به گزازش آبادان نیوز،علی اسکندری اظهارکرد:خودکشی از معضلات اجتماعی است که متاسفانه رشد قابل توجهی در اندیکا داشته به طوری که در یک سال گذشته 28مورد گزارش شد که 12مورد آن ناکام و 16مورد آن به نتیجه رسید.
وی افزود: در بحث طلاق نیز در یک سال گذشته 46مورد پرونده به دادگاه این حوزه رسید که متاسفانه منجر به طلاق قطعی شد.
وی گفت: مشاوره پیش از ازدواج از راهکارهایی کارساز در پیشگیری و کاهش طلاق درجامعه است.
وی افزود: دخالت ها بیجای برخی خانواده ها، ازدواج های تحمیلی، نبود شناخت دوطرف و مسائل اقتصادی را می توان از عوامل طلاق برشمرد.
رییس دادگستری اندیکا ادامه داد: نیاز است تا دستگاه های فرهنگی مربوطه در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشند تا این معضلات به بحران تبدیل نشوند.
وی گفت:این حوزه قضایی برخورد جدی با مخلان نظم و امنیت جامعه از جمله سارقان اموال و احشام، استفاده کنندگان سلاح در مجالس، برخورد با زمین خواران وعوامل آتش سوزی عمدی جنگل ها و مراتع احکام شدیدی صادر کرده که خوشبختانه بازخورد خوبی در شهرستان و جنبه بازدارنده داشته است.
اندیکا با مرکزیت شهر قلعه خواجه دارای سه بخش و با جمعیت حدود 80 هزار نفر و مساحت 2هزار و 300 کیلومتر مربع در شمال شرق خوزستان واقع است. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،رییس دادگستری شهرستان اندیکا،علی اسکندری،طلاق وخودکشی 

منبع:ایرنا 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: