کد خبر: ٦٠٢٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/03/18-١٩:٢٧

یک جوان آبادانی با نام «سیدرضا ثابتی» از کارکنان اداره بندر و دریانوردی آبادان که برای پیگیری امور خود به مجلس رفته بود نیز جزو شهدای جنایت تروریستی مجلس است

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز ،یک جوان آبادانی با نام «سیدرضا ثابتی» از کارکنان اداره بندر و دریانوردی آبادان که برای پیگیری امور خود به مجلس رفته بود نیز جزو شهدای جنایت تروریستی مجلس است


کمال محمد مطوری یکی از وابستگان وی  ضمن تائید این خبر گفت: شهید ثابتی که برای پیگیری برخی امور به مجلس رفته بود در حمله تروریستی روز گذشته در مجلس به شهادت رسید.

وی افزود:پس از اعلام خبر حمله به مجلس شورای اسلامی برای اطلاع از صحت و سلامت این شهید بزرگوار پیگیر شدیم تا اینکه به ما گفتند که در میان شهدا یک نفر غیرقابل شناسایی وجود دارد (به دلیل اثابت تیر به صورت) که برای آن دو نفر از بستگان برای شناسایی رفته و بر اساس مشخصات ظاهری وی را شناسایی کردند.

مطوری اظهار کرد: برای اطمینان بیشتر و تائید نهایی برادر وی به تهران اعزام و متاسفانه وی نیز پس از مشاهده پیکر این شهید، او را شناسایی و تائید کرد و تلفنی موضوع شهید شدن وی را به ما اطلاع داد.

«سید رضا ثابتی» همچنین از بازیکنان سابق تیم‌های نفت و جم بود.

سید رضا ثابتی متولد 1356 آبادان  ۴۰ سال سن داشت،  از وی دو فرزند دختر 13 و 5 ساله بر جای مانده است.

روز گذشته ایادی پلید و جنایتکار استکبار جهانی و نوکران مرتجع آنان در حوزه خلیج فارس در اقدامی مزبوحانه اقدام به حمله به مجلس شورای اسلامی  و حرم مطهر بنیان‌گذار انقلاب اسلامی کردند.

آبادان نیوز

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: