کد خبر: ٦٠١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1393/09/27-٠٨:٥٩

مدیر عامل پالایشگاه آبادان گفت:این شرکت در راستای واگذاری انشعاب آب و فاضلاب منازل شرکتی واگذار شده به مجموعه شهری، 230 میلیارد ریال به شرکت آب و فاضلاب کمک کرده است.

 

به گزارش آبادان نیوز ،مدیر عامل پالایشگاه آبادان گفت:این شرکت در راستای واگذاری انشعاب آب و فاضلاب منازل شرکتی واگذار شده به مجموعه شهری، 230 میلیارد ریال به شرکت آب و فاضلاب کمک کرده است.حبیب الله ابوالحسنی در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان آبادان گفت:پالایشگاه آبادان با وجود اینکه منازل سازمانی خود را به دیگر دستگاه ها واگذار کرده، کمک های خود را در راستای کمک به مجموعه شهری افزایش داده است.


وی با بیان اینکه وظیفه ذاتی این شرکت حل مشکلات شهری نیست، ادامه داد: البته اگر مشکلی در شهر پیش بیاید، کمک خود را دریغ نخواهیم کرد.

ابوالحسنی با انتقاد از کم کاری برخی دستگاه ها در انجام وظایف، افزود:در موضوع آبگرفتگی منازل شرکتی واگذار شده، برخی دستگاه ها تقصیر را گردن پالایشگاه انداخته و از انجام وظیفه شانه خالی می کنند.

مدیر عامل پالایشگاه آبادان گفت:با وجود واگذاری تمامی انشعابات آب و فاضلاب منازل شرکتی به اداره آب و فاضلاب، پالایشگاه آبادان همچنان به شهروندان ساکن در این منازل خدمت رسانی کرده و هزینه های مربوط به آن را می پردازد.

پالایشگاه نفت آبادان، بزرگترین پالایشگاه ایران است که در شهر آبادان خوزستان قرار دارد.

پالایشگاه آبادان با تولید روزانه ۱۵ میلیون لیتر بنزین به طور روزانه ۲۳ درصد کل بنزین و ۲۶ درصد بنزین پالایشگاهی ایران را تامین می کند و همچنان بزرگ ترین پالایشگاه ایران محسوب می شود.

این پالایشگاه، گاز مایع، بنزین موتور، نفت سفید، نفت گاز، سوخت جت، نفت کوره، انواع روغن موتور پایه، انواع قیر، انواع حلال های نفتی، گوگرد، خوراک آروماتیک پتروشیمی بندرامام و خوراک پتروشیمی آبادان را تامین می کند. 

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: