کد خبر: ٦٠٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1393/09/27-٠٨:٥١

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان گفت: 22 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای دفع آب های سطحی این شهر هزینه شده است.

 

به گزارش آبادان نیوز، معاون خدمات شهری شهرداری آبادان گفت: 22 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای دفع آب های سطحی این شهر هزینه شده است.باران روز سه شنبه در برخی مناطق استان خوزستان به ویژه شهرستان های آبادان و خرمشهر اگرچه پیش از این، از سوی اداره هواشناسی اطلاع رسانی شده بود، مردم و مسئولان آبادان و خرمشهر را غافلگیر کرد.


بارندگی روزهای گذشته در آبادان و خرمشهر و برخی مناطق استان خوزستان، آبگرفتگی بیشتر معابر این دو شهر و سرگردانی شهروندان را به همراه داشت.

بارش باران، همچنین قطعی جریان برق در برخی نقاط شهرستان آبادان را به همراه داشت و باعث شد که مدارس سه مقطع تحصیلی شهرستان آبادان در نوبت عصر تعطیل شود.

حبیب اله رشتی پور معاون شهردار آبادان گفت:این نهاد خدمت رسان در مناطق سه گانه این شهرداری اقدامات مناسبی در خصوص دفع آب های سطحی انجام داده است.

وی اظهار داشت: بیش از سه هزار تن نخاله از سطح شهر جمع آوری شده و دو هزار و 500 تن لجن نیز طی دو مرحله لایروبی از جوی های سرپوشیده و روباز شهر جمع آوری شد.

رشتی پور مسقف کردن بیش از 15 هزار متر مکعب از جوی های رو باز شهر را از دیگر اقدامات این نهاد در راستای جمع آوری آب های سطحی عنوان کرد و علت آبگرفتگی معابر شهری در بارندگی اخیر را قطعی جریان برق و از کار افتادن ایستگاه های پمپاژ دانست.

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: