کد خبر: ٥٧٢٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/11/16-٠٩:٣٨

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: در هوای سرد این روزهای کشور، بازی خوبی در زمین نفت آبادان انجام دادیم

 


به گزارش  آبادان نیوز ،علی دایی  پس از تساوی تیمش در برابر نفت آبادان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: در این هوای بسیار سرد، به نظر من بازی خوبی ارائه کردیم. 

وی افزود: در نیمه اول، بازی کاملا در اختیار ما بود و در نیمه دوم نیز به غیر از هفت تا هشت دقیقه، سایر زمان مسابقه، بازی در اختیار ما بود.

دایی عنوان کرد: بی شک ما برای کسب هر سه امتیاز این بازی به آبادان آمده بودیم و شرایط به گونه ای بود که می توانستیم نفت آبادان را شکست دهیم ولی در نهایت تساوی بدون گل حاصل کار ما شد.

سرمربی نفت تهران بیان کرد: برای این بازی، پیش بینی های لازم را کرده بودیم و آنالیز خوبی روی بازی حریف داشتیم به همین دلیل به خوبی در آبادان ظاهر شدیم ولی موفق به پیروزی نشدیم.

دایی با بیان اینکه هر دو تیم در این بازی زحمت خود را کشیدند، بیان کرد: اگر دقت کنید متوجه می شوید که ما بیشتر در زمین نفت ابادان بودیم به همین دلیل اعتقاد دارم می توانست این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم ولی اینگونه نشد.

به گزارش آبادان نیوز، از سری رقابت های هفته بیستم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر دیروز تیم های صنعت نفت آبادان و نفت تهران در آبادان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.


آبادان نیوز ،اخبار آبادان ،خبرهای آبادان

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: