کد خبر: ٥٦٦٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/10/29-١٠:٠٨

نشست نمایندگان سمن‌های سلامت با فرماندار ویژه آبادان برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز ،نشست نمایندگان سمن‌های سلامت با فرماندار ویژه آبادان برگزار شد. نظر به طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت با قرار تخصیص بودجه عمرانی و تجهیزاتی از سوی وزارت و تأمین زمین از سایر خیرین حقیقی و حقوقی، بخشی از زمین‌های بهداشتی موردنیاز با رایزنی رئیس دانشکده علوم پزشکی و معاونت بهداشت ازسوی سایر منابع تامین شد.

به منظور تامین سایر زمین‌های مصوب مطابق با طرح گسترش بهداشت، سازمان‌های مردم‌نهاد سلامت در راستای حق مطالبه‌گری سمن‌ها با هماهنگی استانداری خوزستان با فرماندار ویژه آبادان دیدار کردند. این نشست با حضور دکتر شهبازی، فرماندارویژه و دکترعامر کعبی، نماینده مردم آبادن در مجلس شورای اسلامی، نماینده سمن‌ها و جمعی از معتمدین شهرستان صورت گرفت. ابتدا علیزاده، قائم مقام امور اجتماعی و دبیرشورای سلامت با خیرمقدم به حضار و ارائه گزارشی از نشست اخیر قائم مقام‌ها و معاونان اجتماعی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و استناد به بیانات مقام محترم وزارت هدف از برگزاری نشست را تبیین کرد. در ادامه دکتر کعبی گزارشی از پیگیری‌های حوزه انتخابیه را قرائت کرد.

همچنین بحث پیگیری آب شرب، لایروبی اروند، توسعه زیرساخت‌های اجتماعی فرهنگی شهرستان و برجستگی توسعه خدمات سلامت در حوزه‌های بهداشتی درمانی دانشکده علوم پزشکی به سمع و نظر حضار رسید. در ادامه آبنوس به نمایندگی از سمن‌های سلامت بیانیه و مطالبه سمن‌ها در خصوص تامین زمین جهت توسعه فضاهای بهداشتی را به استناد به منشور حقوق شهروندی کشور قرائت کرد.

دکتر شهبازی نیز ضمن خیرمقدم به حضار و ارائه عملکرد فرمانداری در شورای سلامت منطقه جنوب غرب خوزستان به محض دریافت بیانیه در حضور سمن‌ها با مدیرعامل منطقه آزاد اروند که مالکیت زمین‌های منطقه را در اختیار دارند تماس برقرار کردند. فرماندار ویژه آبادان در پایان سمن‌های سلامت را به راه‌اندازی کمپین کمک به توسعه فضاهای سلامت در اروندکنار ترغیب کرد.


اخبار آبادان ،آبادان نیوز ،خبر آبادان

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: