کد خبر: ٥٦٤٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/10/25-١١:٤٩

تصادف مرگبار در مسیر ورودی شهر آبادان سناریوی مرموز یک جنایت ساختگی را پیش روی ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 به گزارش آبادان نیوز به نقل از فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان، ساعت 20:30 دقیقه سه شنبه 21 دی ماه سال جاری ماموران کلانتری 11 ولیعصر آبادان در جریان مرگ زن جوانی مسیر ورودی به آباداننرسیده به ترمینال بیرون شهر قرار گرفتند و تیمی از ماموران برای تحقیقات ویژه در محل حاضر شدند.
ماموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که زن جوان، 37 ساله در خرمشهر زندگی می کند و قصد عبور از اتوبان را داشته که در سناریو یک تصادف به کام مرگ فرو رفته است و عامل این تصادف مرگبار از محل فرار کرده بود.
در ادامه تحقیقات با توجه به اینکه محل حادثه جایی برای عبور عابر پیاده نیست تجسس های فنی کلید زده شد و ماموران در تحقیقات پلیسی پی بردند که زهرا در کار خرید و فروش ارز فعالیت داشته است.
در گام بعدی خانواده این زن جوان، هدف تحقیق قرار گرفتند و مشخص شد که این زن به خاطر کارش چند بار از سوی چند نفر تهدید به مرگ شده است.
پدر این زن به ماموران پلیس گفت:دخترم بارها از سوی افراد مختلف تهدید به مرگ شده بود و احتمال می رود این سناریوی تصادف، ساختگی باشد.
بنا به این گزارش، بازپرس پرونده در این مرحله تیمی از ماموران پلیس آگاهی آبادان برای تحقیقات ویژه و شناسایی عامل این تصادف مرگبار وارد عمل شده اند.

آبادان نیوز ،اخبار آبادان ،خبرهای آبادان ،خبر آبادان

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: