کد خبر: ٥٥٠٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/09/07-٠٨:٥٩

استاندار و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با صدور بیانیه ای دو روز عزای عمومی در این استان اعلام کردند.

 

 

 

 

 

استاندار و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با صدور بیانیه ای دو روز عزای عمومی در این استان اعلام کردند.

به گزارش آبادان نیوز ، به دنبال شهادت شماری از زائران خوزستانی مراسم اربعین حسینی در شهر حله عراق به دست گروه تکفیری - تروریستی داعش، استاندار و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با صدور بیانیه ای مشترک دو روز عزای عمومی در این استان اعلام کردند.

غلامرضا شریعتی و آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در این بیانیه با تسلیت و تبریک شهادت شماری از زائران خوزستانی در این حادثه، روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری را در استان خوزستان عزای عمومی اعلام کردند.

 

بر اساس اعلام مسئولان بین ۲۵ تا ۳۰ نفر از زئران خوزستان تاکنون در این حادثه به شهادت رسیده اند، در حالی که شمار زائران مفقوده شده خوزستان تا به این لحظه حدود ۸۰ نفر هستند به همین دلیل به نظر می رسد شمار زائران خوزستانی شهید شده در این حادثه باز هم بیشتر خواهد شد.

از ۵۲ پیکر ارسالی به پزشکی قانونی، ۳۶ پیکر زن و ۱۲ پیکر مرد بوده است. علاوه بر این تعداد چهار جسد نیز قابل شناسایی نبود. متاسفانه آسیب و جراحت وارده به این چهار پیکر به قدری بود که امکان شناسایی و تعیین جنسیت وجود نداشت.

پنج شنبه چهارم آذرماه جاری ساعت ۱۷در حمله تروریستی به زائران اربعین حسینی در منطقه «الشوملی» در شهر حله در استان بابل عراق، بیش از ۸۰ نفر شهید و دهها نفر دیگر مجروح شدند که بیشتر آنها زائران خوزستانی هستند.

 

خوزستان ،اخبار خوزستان ،آبادان نیوز ،حادثه

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: