کد خبر: ٥٣٧٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/08/01-١٠:٠٢

به میزبانی معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان

کمیته تخصصی درمان و حمایت‌های اجتماعی در آبادان تشکیل شد

کمیته تخصصی درمان و حمایت‌های اجتماعی آبادان به میزبان معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی این شهرستان برگزار شد.

 

 

 

 

 

کمیته تخصصی درمان و حمایت‌های اجتماعی آبادان به میزبان معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش آبادان نیوز ، ششمین کمیته تخصصی درمان و حمایت‌های اجتماعی آبادان در سال‌جاری به میزبانی معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی و با حضور رئیس اداره بهزیستی، اداره کار و رفاه و تعاون شهرستان، اداره فنی و حرفه‌ای شهرستان،معاونت غذا و دارو و نماینده زندان آبادان به ریاست دکتر غلامعباس ناصری‌پور، مدیر درمان دانشکده و دبیر کمیته درمان و حمایت‌های اجتماعی برگزار شد.

در این جلسه دکتر ناصری‌پور از تعامل و همفکری و هماهنگی بین اعضای کمیته تقدیر و تشکر کرد. از مصوبات این کمیته می‌توان به پایش و نظارت دقیق بر کار عطاری‌ها، اماکن ورزشی، آرایشگاه‌ها و داروخانه‌های سطح شهر توسط کارشناسان معاونت غذا ودارو با هماهنگی نیروی انتظامی و فرمانداری ویژه آبادان اشاره کرد.

در راستای گسترش و ارتقای حمایت‌های اجتماعی از معتادان بهبودیافته در این جلسه مقرر شد تعامل سازمان‌های مسئول شهری برای رفع مشکل اشتغال بهبودیافتگان بصورت یک برنامه جامع تدوین و بصورت مستمر پیگیری شود. همچنین مقرر شد بازدید اعضای کمیته تخصصی درمان و حمایت‌های اجتماعی از مراکز اقامتی و سرپایی تحت‌پوشش بصورت دوره‌ای انجام و راهکارهای اجرایی لازم برای رفع مشکلات این مراکز در جلسات شورای هماهنگی شهرستان مورد بررسی قرار گیرد.

 

 

 

 

 

 

دانشکده علوم پزشکی آبادان ،دانشکده پزشکی آبادان ،آبادان نیوز ،خبر آبادان ،اخبار آبادان،آبادان

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: