کد خبر: ٥٣٦٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/08/01-٠٩:٤١

تجلیل امام جمعه آبادان از خویشتنداری پلیس در مواجهه با شهروند قانون شکن

 

 

 



امام جمعه آبادان در واکنش به انتشار ویدئویی در فضای مجازی با موضوع درگیری یک شهروند با ماموران پلیس راهور آبادان، از خویشتنداری و متانت ماموران در این حادثه تجلیل و قدردانی کرد و گفت:نباید اقتدار پلیس مورد خدشه قرار گیرد.

به گزارش آبادان نیوز ،طی چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن فردی حوالی میدان ثامن الائمه و ورودی شهر آبادان با سنگ به خودرو پلیس راهنمایی و رانندگی حمله کرده و به یکی از ماموران راهور که قصد سوار شدن به خودرو پلیس را دارد نیز، حمله می کند.

امام جمعه آبادان نیز در خطبه های امروز نمازجمعه شهر در مصلای نمازجمعه با تاکید بر لزوم حفظ اقتدار و صلابت نیروهای پلیس و حافظان امنیت، گفت:قانون شکنی در هر دین و آیینی جرم است و نباید اجازه دهیم پلیس به عناون نگهبان امنیت مورد هتک حرمت قرار گیرد.
حجت الاسلام علی ابراهیمی پور با تاکید بر لزوم حفظ اقتدار پلیس، گفت:در این حادثه صبر و حوصله ماموران پلیس قابل تقدیر است.
وی با بیان اینکه گردن کلفتی در برابر قانون، تخلف است، گفت:اگر قانون شکنی در جامعه باب شود، سنگ روی سنگ بند نمی شود.
امام جمعه آبادان در بخش دیگری از سخنانش با یادآوری مناسبت های تقویمی هفته پیش رو، به سالروز تاسیس سازمان ملل متحد اشاره کرد و گفت:با کمال تاسف باید بگوییم که سازمان ملل به سازمانی برای تامین منافع زورگویان و مستکبران تبدیل شده است.
حجت الاسلام ابراهیمی پور ادامه داد:سازمان های بین المللی و مدعیان دموکراسی و حقوق بشر جهان در برابر زورگویی های ابرقدرت ها ساکتند و با سکوت خود، راه را برای این جنایت ها هموار می کنند.
وی از داعش به عنوان دست پرورده استکبار برای مقابله با محور مقاومت در سوریه و عراق و بهانه ای برای بدنام کردن اسلام یاد کرد و گفت:سازمان ملل و سازمان های مدعی حقوق بشر در این مواقع ساکت می نشینند و حتی اعتراضی نیز نمی کنند.
امام جمعه ابادان در بخش دیگری از سخنانش همچننی با اشاره به نزدیک بودن ایام اربعین حسینی و لزوم آمادگی همگان برای استقبال و پذیرایی مطلوب زائران کربلا در آیین پیاده روی اربعین، با زائران اربعین توصیه کرد با حفظ هوشیاری خود، در دام سودجویان و صادر کنندگان ویزای جعلی نیفتند.
حجت الاسلام ابراهیمی پور همچنین در بخش دیگری از سخنانش در خطبه های این هفته نمازجمعه، با تبیین بخشی از حقوق شهروندان در برابر مسئولان، گفت:فروتنی با مردم، اخلاق حسنه، گشاده رویی با زیردستان، تواضع در برابر ارباب رجوع و حساسیت فراروان برای حفظ حقوق بیت المال را از این حقوق برشمرد.
امام جمعه آبادان در بخش پایانی سخنانش با اشاره به استعفای سه وزیر دولت یازدهم و ترمیم کابینه، گفت:امیدواریم این تغییرات در راستای خدمت بیشتر به مردم باشد.

 

 

 

 

 

،حادثه ،اربعین حسینی ،پلیس ،اخبار آبادان ،آبادان نیوز ،خبرآبادان ،آبادان

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: