کد خبر: ٥٣٤٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/07/27-٠٨:٥٣

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت هشت هزار رسانه مکتوب و غیر مکتوب در سطح کشور خبر داد.

 

 

 

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت هشت هزار رسانه مکتوب و غیر مکتوب در سطح کشور خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز ، حسین نوش آبادی در آئین معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند در محل سرسرای اجتماعات این سازمان اظهار کرد: بیش از ۲ هزار رسانه در دولت تدبیر و امید مجوز فعالیت گرفته اند.

وی افزود: مناطق آزاد در هر خطه از کشورمان مصداقی از اقدام جهادی و انقلابی دولت و بستری برای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه هرچه تلاشها بیشتر شود امیدها برای ماندگاری، کار بیشتر و زندگی همراه با امنیت بیشتر می شود، عنوان کرد: با تاسیس مناطق آزاد امیدهای مضاعف و نگاه‌ها به آینده بهتر شده و این مسئله سبب پیشگیری از مهاجرت و ماندگاری بیشتر مردم در منطقه می شود.

نوش آبادی از رونق کسب و کار، توسعه فعالیتهای اقتصادی و پرداخت تسهیلات و برخورداری از معافیت‌های مالیاتی برای سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی و شرایط ویژه برای کاهش مشکلات و آسیب ها به عنوان بخشی از مزیت های ایجاد مناطق آزاد برشمرد.

وی با بیان اینکه بایستی این ظرفیت ها را قدر بدانیم، تصریح کرد: مشوق های ارائه شده از سوی منطقه آزاد اروند برای انجام سرمایه گذاری ها و صنوف مختلف اقتصادی و تجاری  فرصت و امیدی برای ماندگاری مردم آبادان و خرمشهر در شهرهای شان است.

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تفویض اختیارات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند به عنوان کاری منحصر به فرد نام برد و گفت: منطقه آزاد اروند سومین منطقه آزاد در کشور پس از قشم و ارس است که وزیر تمامی اختیاراتش را به مدیرعامل آن واگذار می کند تا وی بتواند با اختیارات کامل و با بهره گیری از ظرفیت نخبگان، مشارکت مردمی و استفاده از توان و استعدادهای رسانه ای و هنری منطقه ضمن انجام وظایف محوله  در راستای دستیابی به اهداف عالی فرهنگی و هنری گام بردارد.

نوش آبادی با اشاره به جمعیت نیم میلیونی منطقه آزاد اروند  گفت: اقدام در جهت توسعه و ارتقای فرهنگ عمومی بایستی به عنوان یکی از اقدامات جدی و اولویت دار در این منطقه دنبال و انجام شود.

وی در پایان افزود: هدفمان از این کار تحقق موضوع کیفی سازی فرهنگی در کنار توجه به کمیت آن است که می تواند سبب رشد و تعالی فرهنگ و هنر منطقه شود.

 

 

 

 

 

آبادان ،آبادان نیوز ،خبرهای آبادان ،اخبار آبادان 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: