کد خبر: ٥١٥١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/06/08-١٠:٠٨

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت:بخش خصوصی، گام های مناسبی در مشارکت در اجرای طرح های عمرانی آغاز کرده است، ولی باید سهم بیشتری در این موضوع به خود اختصاص دهد.

 

 

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت:بخش خصوصی، گام های مناسبی در مشارکت در اجرای طرح های عمرانی آغاز کرده است، ولی باید سهم بیشتری در این موضوع به خود اختصاص دهد.

به گزارش آبادان نیوز : فرج الله خبیر  در آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی و رفاهی آبادان در جمع خبرنگاران رسانه ها گفت:با توجه به شرایط اقتصادی کشور، دولت امکانات محدودی دارد که با این امکانات همه طرح های تکمیل نمی شود، لذا بخش خصوصی می تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد.
وی اظهار داشت:بسیاری از طرح های دولت باید به بخش خصوصی واگذار شود تا دولت نیز فارغ از درگیر کردن خود در موضوع های اجرایی، به امور حاکمیتی بپردازد و اموری نظیر سیاستگذاری، برنامه ریزی و راهبری و ریل گذاری اقتصاد را فراهم کند.
خبیر با تاکید بر لزوم مشارکت شهروندان در اجرای طرح ها، افزود:دولت هرچه قدر هم که تلاش کند اگر مردم حرکتی نکنند، تغییری ایجاد نمی شود.
معاون استاندار خوزستان در بخش دیگری از سخنانش همچنین با تشریح زیرساخت های استان برای سرمایه گذاری مولد، افزود:آب، انرژی، نفت و گاز و پتروشیمی، نیروی کار متخصص و آماده به کار، امنیت قابل قبول و همسایگی با دیگر کشورها از این زمینه هاست.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بهره برداری از چند طرح در آبادان به مناسبت هفته دولت، نظیر بازارچه بانوان آبادان، افزود:بازارچه خود اشتغالی بانوان در مرکز شهر آبادان هم از پروژه های مهم این شهر بود که مورد مطالبه بانوان آبادانی قرار گرفت، اینکه این محیط فراهم و تسهیلاتی برای بانوان کارآفرین در زمینه صنایع دستی و تولیدات محلی فعالیت اختصاص یابد می توان شاهد خود اشتغالزایی بانوان آبادانی باشیم.
معاون استاندار خوزستان همچنین در خصوص تحویل تاکسی های پلاک اروندی به ناوگان تاکسیرانی آبادان نیز گفت:اگر این طرح مورد استقبال تاکسیرانان و تعاونی تاکسی داران آبادانی قرار گیرد، طی دو سال آینده می توان، تحول مناسبی در بخش حمل و نقل شهری آبادان شاهد باشیم.
به گزارش آبادان نیوز ، با حضور فرج الله خبیر معاون استاندار خوزستان، عزیزالله شهبازی فرماندار ویژه آبادان و جمعی از مسئولان محلی، 12 دستگاه تاکسی پلاک اروندی در آبادان به اتحادیه تاکسی داران تحویل شد و سه پروژه گازرسانی و بازارچه خوداشتغالی بانوان آبادان به بهره برداری رسید. 

 

 

آبادان نیوز ،خبر آبادان ،اخبار آبادان ،

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: