کد خبر: ٥١٢٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/06/02-٠٨:٥٦

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل خرمشهر ـ خلیج فارس گفت: این دانشگاه در ۱۴ رشته به صورت بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.

 

 

 

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل خرمشهر ـ خلیج فارس گفت: این دانشگاه در ۱۴ رشته به صورت بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری آبادان نیوز : مهدی بصیرت  اظهار کرد: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، نسبت به انتخاب و ثبت‌نام رشته اقدام و با به همراه داشتن مدارک برای ثبت‌نام به واحد بین الملل خرمشهر ـ خلیج فارس مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه پذیرش بدون آزمون دانشجو در مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی نا پیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته انجام می شود، افزود: همه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی  www.azmoon.orgو با استفاده از نمره کل کسب شده در هر زیر گروه متناسب با رشته انتخابی و کد شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

بصیرت در ادامه عنوان کرد: دانشگاه بین الملل خرمشهر ـ خلیج فارس در حال حاضر بیش از چهار هزار دانشجو در حدود ۴۰ رشته تحصیلی متنوع در مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کاردانی دارد.

رئیس دانشگاه بین الملل خرمشهر ـ خلیج فارس با تاکید بر اینکه برای اخذ رشته های جدید در این دانشگاه تلاش می شود، اضافه کرد: دانشجویان با ورود به دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل خرمشهر ـ خلیج فارس می‌توانند به آسانی تا مقطع دکتری ادامه تحصیل داده و از امکانات آموزشی و کمک آموزشی و برخورداری از تسهیلات مالی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه دانشجویان این دانشگاه بین الملل خلیج فارس ـ خرمشهر می توانند با بهره مندی از وام‌های دانشجویی، ازدواج، ضروری و تخفیف شهریه با شرایط ویژه در این واحد دانشگاهی تحصیلات عالیه خود را به پایان برسانند، از برخورداری از اساتید مجرب و تمام وقت، سرویس ایاب و ذهاب به خوابگاه، کتابخانه، ارائه وام و تقسیط شهریه، خوابگاه های دانشجویی، سلف سرویس با سیستم اتوماسیون، ثبت نام اینترنتی و برخورداری از سایت های کامپیوتر، آزمایشگاه ها و کارگاه های مجهز به عنوان دیگر امکانات فراهم شده در این واحد آموزشی یاد کرد.

بصیرت در پایان، با تاکید بر آمادگی کامل این دانشگاه برای پذیرش دانشجویان به شرایط ویژه و استراتژیک خرمشهر به عنوان پایتخت ایثار و از خود گذشتگی اشاره کرد و گفت: در این واحد دانشگاهی فعالیت‌های در زمینه های مختلف فرهنگی نیز صورت خواهد گرفت.

 

آبادان نیوز ،خرمشهر ،نیوز آبادان ،اخبار خرمشهر  

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: