کد خبر: ٥١٢٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/06/01-١١:٠٥

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت:به مناسبت هفته دولت 20 طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار بالغ بر 520 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

 

 

 معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت:به مناسبت هفته دولت 20 طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار بالغ بر 520 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری آبادان نیوز ، عزیزاله شهبازی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این طرح ها شامل گازرسانی، آموزشی، عمران شهری و تولیدی است.
وی از احداث 11 طرح آموزشی در شهرستان آبادان خبر داد و اظهارکرد:به مناسبت هفته دولت یک طرح آموزشی آماده بهره برداری است و برخی از آنها نیز تا اول مهر آماده تحویل به آموزش و پرورش می شوند که در هفته دفاع مقدس و سالروز شکست حصر آبادان به بهره برداری می رسند.
شهبازی به فعالیت چهار تعاونی مرزنشینان در بازارچه مرزی اروندکنار اشاره کرد و گفت:به زودی بخش تجاری صادرات و واردات در بندر اروند کنار آغاز و به منظور پهلوگیری لنج های باری در اسکله بندر تجاری اروندکنار طرح لایروبی اسکله با 10 میلیارد ریال در حال اجرا است.
وی به فعالیت 32 مزرعه پرورش میگو در چوئبده آبادان و کشت و صید میگو در این شهرستان بیان کرد:با فعال سازی مزارع کشت میگو در چوئبده بیش از 500 نفر از جوانان منطقه در این مزارع مشغول به کار شده اند.
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان از فعالیت 102 سازمان مردم نهاد در آبادان خبر داد و افزود: فعالیت این سازمان های مردم نهاد نشانه اهتمام جدی مردم این شهرستان برای مشارکت در فعالیت های اجتماعی،فرهنگی و بهزیستی است.
وی گفت: دولت شبانه روز در آبادان مشغول کار است و سعی دارد تا مشکلات مردم را به حداقل برساند.
شهبازی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اتمام دو فاز از چهار فاز جزیره شادمانی آبادان افزود:طرح اجرایی جزیره شادمانی در 48 هکتار در دولت تدبیر و امید آغاز شده و اجرای دو طرح باقی مانده آن نیز با مشارکت بخش خصوصی انجام می شود.
وی اظهارکرد:یک سرمایه گذار داخلی آمادگی خود را برای احداث هتل در جزیره شادمانی اعلام کرده و درصدد اجرای کار است.
هفته دولت از دوم تا هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در انفجار دفتر نخست وزیری به دست گروهک منافقین برگزار می شود.

 

،آبادان نیوز ،خبر آبادان ،اخبار آبادان  

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: