بازیگر، نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر، تلویزیون و سینمای کشور گفت: هنرمندان آبادانی به رغم تمامی کمبودها در عرصه های مختلف هنری همیشه خوش درخشیده اند.

 

 

 

 

 

 


آبادان نیوز:محمود عزیزی  اظهار کرد: سالهای ۴۵ و ۴۶ آبادان را درست زمانی که هنوز احمد آباد، احمد آباد نشده بود، را می شناسم، آن فضا ویژگیهای

خاص خود را داشت.


به گزارش آبادان نیوز:به نقل از مهر،وی اضافه کرد: آبادان یکی از مناطقی است که تحت تاثیر هجوم عراقی ها قرار گرفت و صدمه زیادی دید و لذا ترمیم

تمام این خرابیها زمان زیادی می برد، اما آرزو می کنیم که سرعت عمل انجام کارها بیشتر شود چون حق آبادانی ها بیشتر از اینهاست.

این بازیگر، نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر، تلویزیون و سینمای کشور با بیان اینکه هر اقدامی از سوی مسئولان برای این انجام می شود در ما خوش بینی به وجود می آورد، تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس صدمات زیاد و سنگینی را بر پیکره شهر آبادان وارد کرد که می توانست بهبود بخشی به امور و ساماندهی وضعیت شهر با سرعت بیشتری از سوی مسئولان دنبال شود.

عضو هیئت علمی و استاد تمام دانشکده هنرهای نمایشی و موسیقی پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران گفت: با توجه به قرار گرفتن شهرهای آبادان و خرمشهر در محدوده منطقه آزاد اروند امید می رود تا امکانات خوبی برای مردم به صورت ایجاد زمینه های کار و اشتغال ایجاد شود و موقعیت اقتصادی مردم نیز متحول شود.

عزیزی در خصوص هنرمندان آبادانی افزود: از دیرباز شخصیتهای برجسته ای حداقل در حوزه تئاتر در آبادان فعالیت داشته و دارند ضمن آنکه تعداد قابل ملاحظه ای از شخصیت های برجسته فرهنگی هنری آبادانی و شناخته شده در سطح ملی و یا بعضا جهانی هستند.

وی با بیان اینکه پایداری هنرمندان آبادانی در انجام فعالیتهای مربوطه شان قابل حس و ارزشمند است، اظهار کرد: هنرمندان و گروههای نمایشی آبادان به رغم تمامی کمبودهایی که در این حوزه وجود دارد اما به دفعات در جشنواره های مختلف حضور یافته و واقعا درخشیده اند.

عزیزی تصریح کرد: به عنوان کسی که شغلم هنر است، می دانم که یک هنرمند تئاتر با امید حرکت می کند به همین دلیل با توجه به وجود امید در میان هنرمندان آبادانی که آنان را به مقاومت و استقامت مستمر در عرصه های مختلف واداشته، امید می رود تا مسئولان امکاناتی را همچون فضای کار برای آنان تولید کنند.

به گفته بازیگر تلویزیون و سینمای کشور، هنرمندان آبادانی به طور قطع قدرت لازم برای برقراری ارتباط خوب با مخاطبانشان را دارند.




اخبار آبادان،خبر آبادان،آبادان،آبادان نیوز،نیوزآبادان

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: