نائب رئیس شورای شهر آبادان: از ۱۶۴ مصوبه ارسال شده به فرمانداری آبادان ۶۸ مصوبه بودن پاسخ مانده که سبب نارضایتی مردم شده است.

 







آبادان نیوز:عبدالحسین مکوندی اظهارداشت: حدود نیمی ازمصوباتی که شورای شهر برای تطبیق به فرمانداری آبادان فرستاده بدون پاسخ مانده است.

به گزارش آبادان نیوز:وی با بیان اینکه از فرماندار آبادان گله مند هستیم، عنوان کرد: از 164 مصوبه ارسال شده به فرمانداری آبادان 68 مصوبه بودن پاسخ مانده است.

نائب رئیس شورای شهر آبادان با اشاره به اینکه هدف از تشکیل شورای شهر تسهیل رسیدگی به مشکلات مردم بوده، اظهار کرد: این معطل ماندن مصوبات مشکلات مردم را بیشتر می کند.

مکوندی افزود: بلاتکلیف ماندن این 68 مصوبه بسیاری از مردم را شاکی کرده است و سبب افزایش مراجعات مردم شده و تا وقتی که تکلیف آنها مشخص نشود شورا نمی‌تواند پاسخ مشخصی در این باره به مردم بدهد.

وی با اشاره به اینکه هدف همه مسئولان خدمت به مردم است، بیان کرد: 5 ماه معطلی برای دریافت پاسخ از طرف فرمانداری مانع انجام این خدمت رسانی می‌شود.

نائب رئیس شورای شهر آبادان عنوان کرد: از فرماندار آبادان تقاضا داریم به این موضوع رسیدگی کند و مصوبات شورای شهر را پیگیری کرده و در زمان مناسب پیگیری های لازم را انجام دهد.

منبع/تسنیم

 

 

 

 

اخبار آبادان،خبر آبادان،آبادان،آبادان نیوز،نیوزآبادان

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: