کد خبر: ٤١١١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/02/15-١١:١٧

مسؤول امور ورزش وزارت نفت: در آبادان به دنبال ایجاد زیرساخت‌هایی برای ورزش هستیم و از تیم‌های پایه و حرفه‌ای آن حمایت می‌کنیم.

 



 


آبادان نیوز:غلامرضا شاه‌کرمی  در خصوص احتمال لیگ برتری شدن تیم نفت آبادان و نحوه حمایت وزارت نفت از این تیم، اظهار کرد: به سهم خود این پیروزی و خوشحالی مردم آبادان را که مشاهده کردیم، تبریک گفته و امیدوارم ورزش در حوزه نفت بتواند همیشه شادی را برای مردم آبادان به ارمغان بیاورد.

به گزارش آبادان نیوز:به نقل از فارس،وی ادامه داد: ما به‌عنوان متولی ورزش در وزارت نفت از مسؤولان و جامعه ورزش آبادان به‌عنوان یک منطقه فوتبال خیز، این خواهش را داریم که حتماً تفاهم‌نامه دو طرفه ایجاد شود و این وفاق و همدلی بین پیشکسوتان در رشته‌های مختلف ایجاد شود.

مسؤول امور ورزش وزارت نفت تصریح کرد: این توقع می‌رود که این وفاق در بین مسؤولان استان و حوزه ورزش پالایشگاه آبادان ایجاد شود، خوشبختانه وزارت نفت و پالایش نفت سهم مسؤولیت اجتماعی را در حوزه ورزش ایفا کرده‌اند و همان‌طور که وزیر نفت نیز تدابیر ویژه‌ای را تحت عنوان راهبردهای ورزش تدوین کرده است.

وی افزود: یکی از اساسی‌ترین موضوعی که توانستیم در آبادان ایجاد کنیم بحث زیرساختی بود که به دنبال ایجاد یک آکادمی بسیار مدرن در حمایت از ورزش پایه است که بتوانیم در آینده فوتبال آبادان را صاحب پشتوانه کنیم.

غلامرضا شاه‌کرمی افزود: این موضوع در چند سال اخیر بسیار کم رنگ شده و اختلافاتی که در بین اهالی فوتبال این شهر به وجود آمده به این خاطر این است که ما نتوانستیم ورزش پایه را در این شهر به خوبی پایه‌گذاری کنیم.

وی تأکید کرد: استعدادهای بسیار خوبی در آبادان وجود دارد که باید آنها را شناسایی کرده و رشد دهیم تا از پتانسیل بومی منطقه استفاده کنیم.

مسؤول امور ورزش وزارت نفت از مسئولان استان خوزستان خواست تا فوتبال آبادان را حمایت کنند و یادآور شد: مسؤولان نیز باید همدل شوند تا پاسخ حمایت نفت از ورزش را بدهند و سهم خود را نیز بدهند تا بتوانیم از این سرمایه‌های ملی استفاده و امانت‌داری کنیم.

غلامرضا شاه‌کرمی اشاره کرد: بدون هرگونه تعصب و جانب‌داری باید دست دوستی دهیم تا تیم صنعت نفت آبادان به جایگاه اصلی خود بازگردد و نفت دوباره لیگ برتری شود.

وی اظهار کرد: یک سری از رشته‌ها را در مناطق محروم عملیاتی ما وجود دارد که در دستور کار حمایت خود قرار داده‌ایم و با ایجاد همدلی می‌توان مشکلات پیش روی را از بین برد و شاهد پیشرفت این تیم‌ها در آبادان بود.

مسؤول امور ورزش وزارت نفت با تأکید بر ایجاد زیرساخت‌ها ابراز کرد: برای وزارت نفت چیزی که به‌عنوان یک تکلیف اجتماعی مهم است، احداث زیر ساخت‌هاست، چراکه فقط به دنبال نتیجه بودن و هزینه کردن برای نتیجه گرایی دور ریختن هزینه‌هاست و باید زیرساختی ایجاد شود که بتوان سالیان دراز از آن بهره برد.

شاه‌کرمی اضافه کرد: امروز نیز شاهد هستیم که در آبادان سه زمین چمن ساخته شده و خوابگاه و باشگاه مدرن صنعت نفت نیز افتتاح شده است، این حرکتی خواهد بود برای رشد و پیشرفت فوتبال در آبادان و ثمره آن نیز در آینده نزدیک پدیدار خواهد شد.

وی از شروع بیش از 10 پروژه آکادمیک در آبادان خبر داد و گفت:  این پروژه‌ها می‌تواند کمک شایانی به زیرساخت سازی کند و در این بین باید تشکر ویژه‌ای داشت از مدیرعامل پالایشگاه آبادان و هیأت‌مدیره باشگاه صنعت نفت که باعث ایجاد این پشتوانه‌سازی هستند.

مسؤول امور ورزش وزارت نفت تاکید کرد: به طور قطع در آینده چالش‌های گذشته را در فوتبال آبادان و صنعت نفت نخواهیم داشت، وقتی که آکادمی‌ها  فعال باشند و امکانات در اختیار آنها باشد مسلماً، سوددهی نیز بالا خواهد رفت و فوتبال آبادان نیز از نتیجه آن بهره خواهد برد.

شاه‌کرمی از اصحاب رسانه این شهرستان خواست تا از ورزش این شهرستان در حوزه نفت حمایت کنند و افزود: اصحاب رسانه آبادان نیز باید از مدیریت‌ها حمایت کنند، تغییر و تحول‌ها همیشه هست اما باید از تفکرها حمایت کرد و در سربلندی نام صنعت نفت آبادان گام برداشت.

وی در پاسخ به این سئوال خبرنگار فارس مبنی بر حمایت وزارت نفت از تیم بسکتبال نفت در آسیا و سوپر لیگ کشور و تیم فوتبال نفت در لیگ برتر فصل آینده تصریح کرد: بحث مسئولیت اجتماعی نفت یک چارچوب و سیاست تدوین شده است، ما نمی‌توانیم از صفر تا صد حمایت کنیم، اما می‌توان در شورای عالی وزارت نفت مطرح کرد و در قبال مسئولیت اجتماعی خود در زمینه ورزش پیشنهاد داد و حمایت کرد.

شاه‌کرمی گفت: تمام دستگاه‌ها باید حمایت کنند تا ورزش آبادان در روند کار خود پیشرفت کند و در ورزش حرفه‌ای به بدرخشد، همچنین امکاناتی که وزارت نفت در حوزه ورزش در آبادان ایجاد کرده یک یادگاری به مردم آبادان است که باید در حفظ آن همه دستگاه‌های تصمیم‌گیری و اجرایی در استان و شهرستان تلاش کنند.

رئیس امور ورزش وزارت نفت با اشاره به آینده ورزش آبادان به ویژه در رشته‌های فوتبال و بسکتبال ادامه داد: نسل آینده ورزش ما از آن آبادان خواهد بود و از هیچ تلاشی در این حوزه دریغ نخواهیم کرد.

غلامرضا شاه‌کرمی در پاسخ به این سئوال که از تیم تازه راه‌یافته واترپلو نفت آبادان به لیگ برتر کشور حمایت می‌شود یا خیر، اظهار کرد: ما یک سری قوانینی داریم که به هیچ عنوان قابل نقض نیست، ما نمی‌توانیم هر تیمی را که خواهان حضور در لیگ برتر است را حمایت کنیم، وزارت نفت یک سیاست درون سیستمی دارد که در هر رشته یک تیم را در لیگ برتر حمایت خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما برای استان خوزستان سهم به‌سزایی قائل شده‌ایم و می‌توانیم از هر رشته ورزش برای یک شهر در لیگ برتر حمایت کنیم، به هیچ عنوان وقتی تیم‌های در امیدیه و گچساران در لیگ برتر واترپلو حضور دارند، از آبادان سهمیه‌ای در این رقابت‌ها حضور نخواهد داشت.

 

 

 

اخبار آبادان،خبر آبادان،آبادان،آبادان نیوز،نیوزآبادان

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: