کد خبر: ٤١٠٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/02/15-٠٩:٣١

مدیر فرودگاه آیت الله جمی آبادان ازافزایش پروازهای مسیر آبادان – تهران و به عکس خبر داد.

 

 

 

 

 


آبادان نیوز:غلامرضا دهقانی زاده  با اشاره به انجام این پروازها توسط شرکت هواپیمایی زاگرس گفت: این شرکت پروازهای برنامه ای خود را در مسیر آبادان – تهران و به عکس و در روزهای یکشنبه ، سه شنبه، چهارشنبه و جمعه به انجام می رساند.

به گزارش آبادان نیوز:به نقل از مهر،وی با اشاره به جلب رضایتمندی مشتریان به عنوان اصلی ترین ماموریت سازمان هواپیمایی کشور افزود: سعی کردیم تا در فرودگاه آیت الله جمی آبادان گام به گام در جهت افزایش سطح رضایتمندی مسافران در قالب بهبود وضعیت خدمات رسانی گام برداریم.

مدیر فرودگاه آیت الله جمی آبادان از انجام پروژه های بهسازی سرویس های بهداشتی سالن عمومی و داخلی ترمینال، افزایش فضا، ترمیم ستون ها، ایجاد غرفه تحویل جامه دان و سایرغرفه های مورد نیاز تجاری به عنوان برخی از این خدمات نام برد.

دهقانی زاده تصریح کرد: فرودگاه آیت الله جمی آبادان پایگاه پروازی شرکت هواپیمائی زاگرس است که انتظار می رود برقراری پرواز در مسیر آبادان در اولویت برنامه های این شرکت تعریف شود.

وی یادآور شد: پیشتر شرکت هواپیمایی زاگرس تنها با یک پرواز در مسیر آبادان – مشهد و به عکس به مسافران خدمات ارائه می کرد.

مدیر فرودگاه آیت الله جمی آبادان ضمن اعلام آمادگی این فرودگاه برای پذیرش انجام پروازها به تمام نقاط کشورگفت: در زمان حاضر به طور هفتگی بیش از ۱۱۰ پرواز در مسیر آبادان به تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، بندرعباس، شارجه و کویت توسط شرکت های هواپیمائی آسمان، قشم ایر، ایران ایرتور، ایران ایر، کیش ایر، زاگرس و شرکت هواپیمایی خارجی ایرعربیا انجام می شود.

 

 

اخبار آبادان،خبر آبادان،آبادان،آبادان نیوز،نیوزآبادان

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: