کد خبر: ٤٠٩٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/02/13-١٢:٠٢

فرماندار ویژه خرمشهر : همه ما مسئولین و هنرمندان خرمشهر و آبادان باید تلاش کنیم تا این جشنواره به یک برند تبدیل شود.

 




 

 

 

آبادان نیوز: جلسه ستاد برگزاری نوزدهمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت – فتح خرمشهر 11 اردیبهشت ماه با حضور ولی‌الله حیاتی فرماندار ویژه خرمشهر، حسین مسافرآستانه دبیر جشنواره و دیگر مسولین شهر خرمشهر در محل فرمانداری برگزار شد.

 

 

به گزارش آبادان نیوز:در ابتدای این جلسه، مسافرآستانه اظهار داشت: این جشنواره به نوزدهمین دوره خود رسیده است و در هر دوره نقاط قوت و ضعف‌های زیادی را همراه خود داشته که خاطرات متناقضی را برای هنرمندان داشته است.

 

 

وی دلیل نوسان‌های مختلف در جشنواره مقاومت – فتح خرمشهر را نحوه برگزاری آن خواند و گفت: باید در این دوره با همکاری تمامی مسئولان شهرهای آبادان و خرمشهر و هنرمندان تلاش کنیم تا جشنواره‌ای در شان و جایگاه فرهنگ مقاومت برپا سازیم.

 

 

دبیر نوزدهمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت – فتح خرمشهر در ادامه تصریح کرد: در این دوره آثاری با موضوعات شهدای غواص و رشادت‌های مدافعان حرم حضور خواهند داشت که این امر نشان می‌دهد فرهنگ مقاومت ما مختص به هشت سال دفاع مقدس نیست، بلکه همچنان ادامه دارد.

 

 

در ادامه فرماندار ویژه خرمشهر بیان داشت: سوم خرداد و آزاد سازی خرمشهر یک مقوله ملی محسوب می‌شود. مقاومت مجاهدانه زنان و مردان این خاک با تمام وجود در برابر دشمن همواره قابل اهمیت بوده و خواهد بود.

 

 

وی افزود: در همین راستا سازمان منطقه آزاد اروند تفاهنامه‌ای را با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منعقد کرده است تا در بخش‌های مختلف از این جشنواره ملی تئاتر مقاومت – فتح خرمشهر حمایت کند اما نکته مهم این است که همه ما باید دست به دست یکدیگر دهیم تا این جشنواره به یک برند تبدیل شود.

باید به واسط جشنواره تئاتر مقاومت – فنح خرمشهر شور و نشاط مردم را احیا کنیم تا روح تازه‌ای به این جشنواره بدمند.

 

 

نوزدهمین جشنواره ملی تئاتر مقاومت- فتح خرمشهر به دبیری حسین مسافرآستانه از ۲۸ اردیبهشت تا ۲ خرداد ماه در شهرهای آبادان و خرمشهر برگزار می‌شود.

 

 

 

اخبار آبادان،خبر خرمشهر،آبادان،آبادان نیوز،نیوزآبادان

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: