کد خبر: ٤٠٨٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/02/12-١٢:٢٦

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اروندکنار از ارائه 40 عنوان فعالیت فرهنگی هنری برای کودکان و نوجوانان خبر داد.

 

 

 

 

 

آبادان نیوز:مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اروندکنار از ارائه ۴۰ عنوان فعالیت فرهنگی هنری از جمله قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم، تهیه روزنامه دیواری، کتاب‌خوانی، نقاشی، گفت‌وگوهای آزاد برای کودکان و نوجوانان خبر داد. 

نرگس شابونی قنبری اظهار داشت: مسئول و مربیان کانون اروندکنار با حضور در دبیرستان دخترانه عصمت 180 جلد کتاب را با موضوع‌های مذهبی، علمی و رمان را برای مطالعه دانش‌آموزان به کتابخانه‌ی این مدرسه اهدا کردند.

به گزارش آبادان نیوز:به نقل از فارس، وی هدف از انجام این کار را ترویج فرهنگ مطالعه در بین دانش‌آموزان اعلام کرد و افزود: دانش‌آموزان با مطالعه کتاب همیشه در حال یادگرفتن چیزهای جدید هستند و آینده‌ی بهتری را می‌توانند برای خود رقم بزنند.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اروندکنار خاطرنشان کرد: مطالعه کتاب افکار و اندیشه‌های دانش‌آموزان را متحول می‌کند و خواندن فقط یک کتاب ممکن است پایه اندیشه‌ها و افکار بچه‌ها را بر مبنای جدید یا در مسیر خاصی قرار دهد و مسیر سرنوشت آنها را در راه درست بیندازد.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهر مرزی اروندکنار یک مرکز فرهنگی هنری دارد که مربیان این مرکز با ارائه فعالیت‌های فرهنگی، هنری با مخاطبین کودک و نوجوان خود ارتباطی چهره به چهره و نزدیک برقرار می‌کنند.

نرگس شابونی قنبری خاطرنشان کرد: مربیان کانون در این مراکز علاوه بر امانت دادن کتاب به ارائه 40 عنوان فعالیت فرهنگی هنری از جمله قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم، تهیه روزنامه دیواری، کتاب‌خوانی، نقاشی، سفالگری، گفت‌وگوهای آزاد برای کودکان و نوجوانان می‌پردازند.

 

 

 

 

 

اخبار آبادان،خبر اروندکنار،آبادان نیوز،نیوزآبادان

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: