احمد رشوندی : اعتقاد دارم مقام‎های‎مان به نسبت حمایت‎هایی که می‌شویم، خوب است.

 

 

 

 

 

 

 

 

آّبادان نیوز:احمد رشوندی  اظهار کرد: خرمشهر در حال حاضر در بخش آقایان 11 مربی تکواندو در درجه‌های یک، دو و سه دارد. همچنین در بخش بانوان دو مربی داریم.

 

به گزارش آبادان نیوز:به نقل از ایسنا،وی گفت: سال گذشته تیم خردسالان شهید عاشوری ما در لیگ برتر استان قهرمان شد و تیم هشت‎بهشت خرمشهر نیز در همان رده سنی مقام سوم را کسب کرد.

 

رییس هیات تکواندو خرمشهر با اشاره به رده سنی نونهالان نیز افزود: در این رده سنی نیز تیم هیات تکواندو خرمشهر در لیگ برتر استان اول شد.

 

وی اضافه کرد: همین تیم سپس برای نخستین بار در لیگ کشور در قالب تیم‎های الف و ب شرکت کرد که بین 18 تیم، تیم الف عنوان سوم را کسب کرد که در تاریخ تکواندو خرمشهر در این رده سنی و در چنین لیگی بی‎سابقه بود.

 

رشوندی بیان کرد: همچنین عارف زاده‎قریشی از تکواندوکاران خرمشهر در مسابقات قهرمانی نونهالان کشور در حالی به مقام سوم دست پیدا کرد که بهترین‎های تکواندو کشور در این رده سنی در مسابقات شرکت داشتند.

 

وی ادامه داد: پنج شش تن از ورزشکاران‎مان نیز در بخش هان‌مادانگ موفق شدند به مقام قهرمانی کشور برسند و کیهان اکبری نیز که از مربیان خرمشهری است، موفق شد در مسابقات لیگ برتر کشور در بخش تیمی سوم شود.

 

رییس هیات تکواندو خرمشهر عنوان کرد: تکواندو خرمشهر در برنامه‎های مذهبی و اجتماعی مانند دهه فجر، روز قدس و حرم تا حرم نیز طی سالیان اخیر حضوری فعال داشته و دارد و از نظر اداره ورزش و جوانان نیز جزو هیات‎های برتر محسوب می‎شود.

 

او با بیان این‎که تمام این موفقیت‎ها در سایه لطف خدا و حمایت مسوولان حاصل شده است، خاطرنشان‌کرد: هیات استان با برگزاری لیگ‎های منظم، کمک بسزایی در راستای نیل به این موفقیت‎ها کرده است؛ ضمن این که حمایت‎های هیات استان و همچنین اداره ورزش و جوانان خرمشهر از هیات این شهر نیز واقعا جای تقدیر دارد.

 

رشوندی اضافه کرد: در لیگ کشور نیز که توانستیم شرکت کنیم، حمایت‌های آقای ثامری (نماینده شهرستان)، خیلی تاثیرگذار بود. البته منطقه آزاد نیز در این موفقیت نقش داشته است ولی کمک‎های آن‌ها مستقیم نبود بلکه با واسطه بود.

 

وی با اشاره به امکانات موجود در این شهرستان نیز عنوان کرد: خدا را شکر امکانات خوب است ولی انتظار داریم شرکت‎ها و سازمان‎هایی که در خرمشهر وجود دارند، تیم‎های ما را حمایت کنند. در حال حاضر ورزشکاران و مربیان ما کاملا رایگان بازی می‎کنند آن هم در شرایطی که لیگ‎ها حرفه‎ای شده‎اند و دیگر کسی حاضر نیست مجانی بازی کند. در این زمینه تمام ورزشکاران ما بعضا خودشان کمک‎هایی می‎کردند و مربیان نیز پولی دریافت نمی کردند و تمام فعالیت‎ها خودجوش و از روی عشق است.

 

رییس هیات تکواندو خرمشهر گفت: انتظار داریم مسوولان وارد عمل شوند و روزی به من رییس هیات به عنوان مثال بگویند "ما تیم نونهالان را با هزینه خودمان به مسابقات می‎بریم" و به این ترتیب اسپانسر ما شوند.

 

وی از خانه تکواندو، تشک، دفتر هیات، باشگاه‎های مختلف و ... به عنوان امکانات خوب خرمشهر در این رشته نام برد و عنوان کرد: اگرچه امکانات‌مان مانند شهرهای بالا نیست ولی باز هم خدا را شاکریم و از طرفی اعتقاد دارم مقام‎های‎مان به نسبت حمایت‎هایی که می‌شویم، خوب است.

 

رشوندی تصریح کرد: سال گذشته ورزشکاران‎مان در کشور مقام‎آوری کردند و به مقام‎های اول دست یافتند ولی هیچ خبری از جایزه و تقدیر نبود. البته مسوولان در حد وسع خود کمک می‎کنند ولی بیشتر منظور من سازمان‎ها و ادارات هستند و از آن‎ها انتظار حمایت دارم چرا که این موضوع را درک می‎کنم که بودجه اداره‌کل ورزش و جوانان به گونه‎ای است که باید 30 هیات را پوشش دهد و قرار نیست کل پول‎ها به تکواندو برسد، بنابراین بخش خصوصی باید وارد کار شود و حمایت‎های لازم را صورت دهد.

 

او در پایان از بخش‎های دولتی مانند اداره بندر و دریانوردی خرمشهر، منطقه آزاد اروند و شرکت نفت‎وگاز اروند خواست که پای کار بیایند و از تکواندو خرمشهر حمایت کنند.

 

 

 

اخبار آبادان،خبر خرمشهر،آبادان،آبادان نیوز،نیوزآبادان

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: