کد خبر: ٣٧٣٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/12/03-٠٨:١٩

بیش از یک هزار و 600 قطعه ماهی از نوع بنی، برزم، کپور از این صیادان کشف و ضبط شد.

 

 

 

آبادان نیوز: رییس اداره حفاظت محیط زیست آبادان از دستگیری سه گروه صیاد غیر مجاز ماهی در تالاب بین المللی شادگان خبر داد.

 

به گزارش آبادان نیوز:سیداحمد موسوی آزاد  با بیان دستگیری هفت صیاد غیر مجاز که با سم و الکترو شوک اقدام صید ماهی در تالاب المللی شادگان می کردند، افزود:بیش از یک هزار و 600 قطعه ماهی از نوع بنی، برزم، کپور از این صیادان کشف و ضبط شد.

وی از توقیف سه قایق موتوری و پنج دستگاه موتورسیکلت متخلفان صید در این خصوص خبر داد و اظهار داشت:دو عدد باطری بزرگ و یک دستگاه الکتروشوک نیز از مختلفان کشف و ضبط شد.

سید احمد موسوی آزاد جریمه صید غیر مجاز این ماهیان را 80 میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت:متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
تالاب بین المللی شادگان یکی از تالاب های بزرگ ایران است که در جنوب غربی ایران در جنوب شهر شادگان در استان خوزستان واقع است.

حدود 36 گونه ماهی در این تالاب شناسایی شده که مهم ترین آنها ماهی بنی، ماهی حمری، ماهی گتان، ماهی برزم ، ماهی شیربت ، ماهی شلج ، ماهی هامور، ماهی کپور معمولی، کپور رنگی و کپور سرگنده و کپور آینه ای، ماهی بیاح ، ماهی شانک، ماهی پیکو، کفشک ماهی و ماهی صبور می باشد. 

 

 

 

 

اخبار آبادان،خبر آبادان،خبر   آبادان،آبادان،آبادان نیوز

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: