این نمایشگاه در محل نمایشگاه های بین المللی سازمان منطقه آزاد اروند با حضور غرفه داران و جمعی از مسئولان شهری شهرستان های آبادان و خرمشهر برگزار شد.

 

 

آبادان نیوز:نمایشگاه دستاوردهای سازمان ها و نهادهای مستقر در سازمان منطقه آزاد اروند، با حضور مدیر عامل سازمان و جمعی از مسئولان محلی شهرستان های آبادان و خرمشهر افتتاح شد.

 

به گزارش آبادان نیوز: این نمایشگاه در محل نمایشگاه های بین المللی سازمان منطقه آزاد اروند با حضور غرفه داران و جمعی از مسئولان شهری و دستگاه های اجرایی شهرستان های آبادان و خرمشهر برگزار شد.

 

نجف فرزان مدیر اجرایی این نمایشگاه در آیین افتتاحیه گفت:برای نخستین بار سه نمایشگاه به صورت همزمان در نمایشگاه دائمی سازمان منطقه آزاد اروند برگزار می شود.

 

نجف فرزان  اظهار داشت:عملکرد دو ساله سازمان ها و نهادهای مستقر در محدوده سازمان منطقه آزاد اروند در 60 غرفه نمایشگاهی در معرض عموم قرار گرفته است.

 

فرزان افزود:75 غرفه نیز برای عرضه محصولات صنایع دستی و تولیدات کارآفرینان در نظر گرفته شده است که از این تعداد 30 غرفه در اختیار صنایع دستی سایر نقاط کشور و 45 غرفه در اختیار صنایع دستی بومیان منطقه قرار داده شده است.

 

مدیر اجرایی نمایشگاه، عرضه کتاب با 40 درصد تخفیف به خریداران را از برنامه هیا جنبی این نمایشگاه عنوان کرد.

نجف فرزان گفت:بازدیدکنندگان از ساعت 16 الی 23 تا 22 بهمن ماه می توانند از این نمایشگاه دیدن کرده و طبق هماهنگی های انجام شده، دانش آموزان مدارس شهرستان های آبادان و خرمشهر صبح ها از این نمایشگاه دیدن می کنند.

 

در این نمایشگاه، سازمان ها و دستگاه هایی نظیر شهرداری آبادان، شهرداری خرمشهر، شهرداری مینوشهر، اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی آبادان، شرکت توزیع و پخش فراورده های نفتی منطقه آبادان، کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی آبادان، شرکت صنایع کشتی سازی شهید موسوی در خرمشهر، اداره انتقال خون آبادان و جمعی از دستگاه های خدمات رسان حضور دارند.

 

عرضه آش و تولیدات محلی استان های اردبیل و آذربایجان شرقی با لباس محلی مردمان این خطه و پذیرایی از بازدیدکنندگان با قهوه عربی در مضیف ها (خانه های بومی- اتاق پذیرایی عربی) به این نمایشگاه جلوه خاصی بخشید.

 

 

 

 

اخبار آبادان،خبر آبادان،آبادان،آبادان نیوز

 

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: