کد خبر: ٣٦٠٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/11/03-٠٨:١٦

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با نتیجه 77 بر 68 میزبانش را شکست داد.

 

 

آبادان نیوز: تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با پیروزی برابر شهرداری اراک در هفته بیست و یکم لیگ برتر ایران به روند پیروزی های این تیم اراکی پایان داد.

 

به گزارش آبادان نیوز:این دیدار به میزبانی اراک برگزار شد و در پایان این تیم پالایش نفت آبادان بود که با نتیجه 77 بر 68 میزبانش را شکست داد.
دو تیم بازی را نزدیک به هم آغاز کردند و تیم شهرداری اراک توانست با استفاده از امتیاز میزبانی و فشار هوادارانش در کوارتر نخست با نتیجه 25 بر 24 پیروز شود.

در کوارتر دوم هم دو تیم شانه با شانه یکدیگر پیش رفتند و دو تیم به نتیجه 15 بر 15 رسیدند تا شاگردان محمد کسایی پور در پایان نیمه نخست 40 بر 39 برنده به رختکن بروند. 

در کوارتر سوم تیم شهرداری اراک برای پیروزی دست به همه کار زد ولی با عملکرد خوب تیم پالایش نفت آبادان مواجه شد هر چند که در پایان این کوارتر با نتیجه 20 بر 14 از میهمانش پیش افتاد. 

اما در کوارتر چهارم تیم پالایش  نفت آبادان با یک بازی حساب شده و پرتاب های سه امتیازی بازیکنانش روند بازی را به سود خود تغییر داد و تیم شهرداری اراک را غافلگیر کرد و توانست با نتیجه 23 بر 8 صاحب پیروزی بزرگی شود.

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با این پیروزی 37 امتیازی شد و همچنان در رده دوم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر باقی ماند.

 

 

 

اخبار آبادان ،خبر آبادان،آبادان،نیوز آبادان،

 

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: