کد خبر: ٣٥٩٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/11/01-٠٨:٢٢

کارکنان اداره آب و فاضلاب شهر اروندکنار شهرستان آبادان با انتشار نامه ای، پرداخت حقوق معوق خود را خواستار شدند.

 

 

آبادان نیوز:کارکنان اداره آب و فاضلاب شهر اروندکنار شهرستان آبادان با انتشار نامه ای، پرداخت حقوق و مزایای معوق خود را خواستار شدند.

 

به گزارش آبادان نیوز:در این نامه  آمده است:ما جمعی از کارکنان اداره آب و فاضلاب اروندکنار که هرکدام متکفل خانواده ای هستیم، از تیرماه سال جاری تاکنون، حقوق و مزایایی دریافت نکرده ایم و به محض مطالبه حقوق خود از مسئولان، با تهدید به اخراج از کار مواجه شدیم.

در بخش دیگری از این نامه آمده است:از سال1380 که در اداره آب اروندکنار مشغول به خدمت شدیم، تاکنون فیش حقوقی برای ما صادر نشده و هر مکوقع نیز صدور فیش حقوقی را خواستار شدیم، دوباره با تهدید اخراج از کار مواجه شدیم.

امضا کنندگان این نامه در بخش دیگری از سخنان خود با برشمردن وعده های مسئولان در خصوص پرداخت به موقع حقوق کارکنان، می افزایند:حدود 10 روز است که وعده پرداخت حقوق مردادماه امسال داده شده است، ولی تاکنون این گفته نیز محقق نشده است.

رئیس اداره آب و فاضلاب اروندکنار سید زمان موسوی نیز با بیان اقدامات این اداره برای حل مشکلات پرسنل، از پرداخت یک ماه حقوق کارکنان این اداره خبر داد و گفت:بر اساس برنامه ریزی، هفته آینده نیز یک ماه حقوق عقب مانده نیز پرداخت می شود.

سید زمان موسوی رئیس اداره آب و فاضلاب اروندکنار با تایید چهار ماهه حقوق معوقه کارکنان اداره آبفای اروندکنار، گفت:برای هر ماه حدود 350 میلیون ریال اعتبار برای پرداخت حقوق کارکنان نیاز است که پرداخت حقوق با توجه درآمد ناچیز این اداره همواره به تاخیر می افتد.

سید زمان موسوی اظهار داشت:بیشتر مردم شهر اروندکنار زیر چتر حمایتی کمیته امداد و بهزیستی قرار داشته و دریافت آب بها از این قشر سخت است.

سید زمان موسوی گفت:اداره آب اروندکنار مبلغ دو میلیارد ریال از مردم و 600 میلیون ریال از دستگاه های اجرایی و نهادهای مردمی طلب دارد که در صورت وصول مطالبات، معوقات کارکنان نیز به روز می شود.

رئیس اداره آب و فاضلاب اروندکنار سید زمان موسوی تاکید کرد:این کارکنان همگی با یک شرکت پیمانکاری قرارداد دارند و امکان صدور فیش حقوقی از سوی این اداره امکانپذیر نیست و کارکنان باید از طریق این شرکت پیگیر صدور فیش حقوقی باشند.

شهر اروندکنار با 15 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب آبادان و روبروی شهر فاو عراق قرار دارد.

منبع/ایرنا

 

 

 

 

 

اخبار آبادان،خبر اروند کنار،آبادان،نیوز آبادان،شهرستان آبادان

 

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: