کد خبر: ٣٣٢٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/09/04-٠٩:٢٧

سکوت سازمان منطقه آزاد اروند در برابر ناملایمات، در راستای حفظ آرامش، ثبات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در منطقه است.

 

 

آبادان نیوز : اسماعیل زمانی  با اعلام این خبر به رسانه ها با تشریح روند همکاری سازمان منطقه آزاد اروند با هیات تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی، گفت:پس از استقرار هیات تحقیق و تفحص مجلس در سازمان، تمامی امکانات و تجهیزات مورد نیاز در اختیار اعضای این هیات قرار گرفت و با توافق طرفین، کانال ارتباطی به منظور ارائه اطلاعات و اسناد مورد نیاز مشخص شد.
وی افزود:طی سه ماه گذشته تا بیست و هفتم آبانماه امسال، بیش از 41 هزار برگ سند و 11 لوح فشرده حاوی اطلاعات مورد تقاضا همراه با پرونده های مالی و حقوقی و قراردادی تحویل هیات تحقیق و تفحص شد.

اسماعیل زمانی تاکید کرد:در راستای همکاری این سازمان، سیستم جامع و نرم افزار مالی سازمان منطقه آزاد اروند حاوی اطلاعات درآمدها، هزینه ها، پرداخت ها و پروژه های مختلف عمرانی، فرهنگی در اختیار هیات تحقیق و تفحص قرار گرفت.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند اسماعیل زمانی تاکید کرد:بخش های مرتبط با موضوع تحقیق و تفحص نظیر امور مالی، حقوقی و امور قرار داد ها، معاونت عمرانی و معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری، تلاش کرده تا به درخواست های اسناد و اطلاعات و پرونده های هیات تحقیق و تفحص پاسخ دهد.
زمانی تاکید کرد:ادعای کند بودن روند همکاری این سازمان از سوی هیات تحقیق و تفحص، با وجود اقدامات انجام شده به دور از انصاف است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد:شهرستان های آبادان و خرمشهر به فضای با ثبات و آرامش سیاسی و اجتماعی به منظور حضور و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی نیازمند دارد و وظیفه همگان است که در راستای تحقق این هدف، گام بردارند.
 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند اسماعیل زمانی در پایان سخنانش ابراز امیدواری کرد:با همدلی و همراهی نخبگان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی منطقه، توسعه پایدار و رشد همه جانبه و تحقق افق ها و چشم انداز بلند مدت در راستای رشد و شکوفایی در عرصه های صنعت، تجارت، فرهنگ و فضای کسب و کار، محقق شود.
به گزارش آبادان نیوز :  طرح تحقیق و تفحص از منطقه آزاد اروند، اردیبهشت ماه سال جاری با 148 رای موافق، 15 رای مخالف و سه رای ممتنع در مجلس شورای تصویب شد.
میزان منابع درآمدی منطقه آزاد اروند و طریقه هزینه کرد منابع، میزان جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی، میزان تحقق اهداف قانون ایجاد منطقه آزاد از بدو تشکیل تاکنون در راستای محورهای صنعت، تجارت، ترانزیت و گردشگری و برنامه راهبردی توسعه کوتاه و بلندمدت منطقه آزاد اروند از مهم ترین محورهای این تحقیق و تفحص بود.
همچنین میزان منابع درآمدی منطقه آزاد اروند و انطباق آن با اسناد بالادستی مناطق، ارزیابی وضعیت قراردادها و میزان پیشرفت پروژه های عمرانی، خدمات ارایه شده به مردم شهرستان های خرمشهر و آبادان، ارزیابی منابع انسانی و به کارگیری نیروهای بازنشسته بدون استعلام و ارزیابی میزان اشتغالزایی از بدو تاسیس تاکنون در مورد تحصیل کردگان بومی و همچنین افراد فاقد مدارک تحصیلی از دیگر محورهای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان منطقه آزاد اروند بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار آبادان ، خبر آبادان ، آبادان ، منطقه آزاد اروند 

 

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: