کد خبر: ٣٣١٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/09/03-١١:٣١

معاون فرماندار آبادان بزرگداشت آیت الله جمی، امری مردمی است و ادارت و ارگان‌ها وظیفه مدیریت این مهم را بر عهده دارند.

 

 

آبادان نیوز : معاون سیاسی و برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه آبادان با تاکید بر مردمی بودن شخصیت آیت‌الله جمی گفت: بزرگداشت آیت الله جمی، امری مردمی است و ادارت و ارگان‌ها وظیفه مدیریت و هماهنگی این مهم را بر عهده دارند . 

 مسعود رئوفی در جلسه هماهنگی بزرگداشت سالگرد درگذشت آیت‌الله جمی، امام جمعه آبادان در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: کیفیت و نحوه برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله جمی نشان‌دهنده ارادت مردم نسبت به فردی است که در تمام سال‌های جنگ، آبادان را ترک نکرد.

به گزارش آبادان نیوز :وی ادامه داد: آیت‌الله جمی در تمامی دوران جنگ و بعد از آن، نماز جمعه آبادان را حتی یک بار نقض نکرد و با رشادت و حضور بی‌وقفه خود، به مردم و رزمندگان دلگرمی می‌داد.

معاون سیاسی و برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه آبادان با بیان این که آیت‌الله جمی یک شخصیت مردمی است و بزرگداشت امام جمعه فقید آبادان باید به دست مردم انجام شود، گفت: حضور پرشور ادارات و ارگان‌ها در کنار مردم جهت برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله جمی، نشان از محبوبیت و مقبولیت این شخص بزرگ و سفرکرده دارد.

وی با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت امام جمعه فقید آبادان، افزود: مراسم بزرگداشت هفتمین سالگرد درگذشت آیت‌الله جمی 3 دی ماه در حسینیه ثارالله آبادان برگزار خواهد شد. همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی، کتابخوانی، برپایی شب شعر، سخنرانی و حضور مهمانان ویژه کشوری و منطقه‌ای از دیگر برنامه‌های این بزرگداشت است.

آیت‌الله غلامحسین جمی، امام جمعه آبادان در دوران جنگ تحمیلی بود که در 8 سال دفاع مقدس در این شهر حضور داشت. آیت‌الله جمی دی ماه 1387 در اثر کهولت سن در آبادان درگذشت و در همین شهر خاکسپاری شد.

 

 

 

 

 

 

 

اخبار آبادان ، خبر آبادان ، آبادان ، امام جمعه آبادان ،فرمانداری ویژه آبادان 

 

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: