کد خبر: ٣٣١٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/09/03-٠٩:٢٣

صنعت نفت آبادان از میهمانش مس کرمان متحمل شکست خانگی شد.

 

 

آبادان نیوز : در دیدار ی که عصر دوشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد .و در پایان این رقابت، تیم مس کرمان با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی رسید.

دیگر باید چه اتفاقی برای فوتبال آبادان بیفتد تا مسولان نفت بفکر تغییرات باشند براستی جناب آقای مدیر عامل محترم صنعت نفت چه تدبیری برای وضع حال نفت در نظر گرفته است،دیگر آبادان توان تحمل شکستهای این چنینی را ندارد  باخت در آبادان برای هر آبادانی اللخضوص هوادارن متعصب صنعت نفت  بسیار درد ناک است اما خیلی  جالب است که تا کنون هیچ مسئولی  مسئولیت وضعیت فعلی تیم نفت را قبول نکرده است،آیا وقت آن نرسیده که نمایندگان ومسئولان آبادانی در مسئله صنعت نفت ورود کنند، باید خاطر نشان کرد که تیم نفت هویت فوتبال آبادان است،که به چنین وضعی  گرفتار شده است.

((شرح مسابقه))

نفت آبادان با قبول شکست خانگی برابر مس کرمان در مهم ترین دیدار هفته شانزدهم نشان داد هنوز آمادگی صعود به لیگ برتر را ندارد، تیمی که در خانه مغلوب حریفانش می شود طبعاً کار سختی تا تیم شدن دارد. 
مس کرمان که باور نمی کرد بتواند از آبادان، 3 امتیاز کسب کند بیش از آنکه مزد زحمات خود را بگیرد مرهون بازی ضعیف و پراشتباه بازیکنان نفت شد تا با یک برد شیرین راهی کرمان شود.
به گزارش آبادان نیوز :مجتبی ممشلی (48 گل به خودی) و مصطفی شجاعی (70) برای مس کرمان و امین متوسل زاده در دقیقه 92 برای تیم صنعت نفت آبادان در این دیدار گلزنی کردند.
مجتبی ممشلی و حسین بغلانی از تیم صنعت نفت آبادان در این دیدار با کارت زرد داور جریمه شدند.
مهدی مرجان زاده با کمک محمد هاشمی نسب و محسن سیمند قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با 21 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی لیگ دسته اول کشور قرار دارد. 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار آبادان، خبر آبادان ، آبادان 

 

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: