کد خبر: ٣٣١٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/09/03-٠٨:٥٠

تیم پالایش نفت موفق شد، مدعی خود را از پیش رو بردارد.

 

 

آبادان نیوز :  عصر دوشنبه در سالن 17 شهریور آبادان برگزار شد و تیم پالایش نفت آبادان در پایان این بازی، با نتیحه 77 بر 67 میهمانش را شکست داد.
تیم پالایش نفت آبادان بازی را بهتر از صدرنشین لیگ برتر آغاز کرد، آبادانی ها که هفته گذشته در گرگان برابر شهرداری شکست تلخ و پرحاشیه ای را پشت سر گذاشته بودند، از ابتدای بازی ابتکار عمل را به دست گرفته و با بازی گردانی خوب آرن داوودی، عرصه را بر شاگردان جواد رحمتی پور سخت کردند و در کوارتر نخست، 21 بر 10به  پیروزی رسید.
 به گزارش آبادان نیوز :با آغاز کوارتر دوم، بازیکنان پالایش نفت پرتاب های سه امتیازی را در دستور کار خود قرار دادند، پرتاب های آرن داودی، جوانوویچ و محمد جمشیدی یکی پس از دیگری سبد شیمیدر را فروریخت تا شاگردان هماد سامری فاصله خود را با حریف بیشتر و بیشتر کنند.
در آن سوی میدان نیز، اوشین ساهاکیان تلاش زیادی برای شیمیدر انجام داد اما نتوانست از شکست سنگین تیمش در نیمه نخست جلوگیری کند.
پرتاب سه امتیازی محمد حسن زاده هم حسن ختام برای نیمه نخست آبادانی ها بود تا شاگردان سامری در پایان کوارتر دوم 22 بر 15 برنده به رختکن بروند.
در کوارتر سوم نیز، برتری آبادانی ها ادامه داشت و شاگردان سامری ابتکار عمل را همچنان در دست داشتند اما در ادامه شیمیدر با بازی خوب سجاد مشایخی، فرید اصلانی و اوشین ساهاکیان پا به پای حریف پیش آمد تا نتیجه کوارتر سوم این دیدار 20 بر 20 مساوی شود.
با آغاز کوارتر چهارم، شیمیدر تیم دگرگون شده ای نشان داد و در دفاع و حمله عملکرد بسیار بهتری نسبت به سه کوارتر های گذشته داشت.
بازی فیزیکی حسن زاده و شاهسوند کار دست این دو بازیکن داد و با پنج اخطاره شدن آن ها کفه ترازو به سود شیمیدر سنگین شد، بازی در لحظات پایانی هیجان خاصی پیدا کرد، ولی در پایان تلاش دیر هنگام شیمیدری ها موثر نبود و با اینکه در این کوارتر 22 بر 14 پیروز شد، در پایان پالایش نفت 77 بر 67 به پیروزی رسید. 
رضا جوادی، جواد زارع و هادی سالم تیم داوری این دیدار را تشکیل دادند.
تیم پالایش نفت آبادان با این پیروزی 14 امتیازی شد و در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت.
اوشین ساهاکیان بازیکن تیم شیمدر تهران در پایان این دیدار با تماشاگران آبادانی درگیری لفظی پیدا کرد. 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار آبادان ، خبر آبادان ، آبادان ، بسکتبال 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: