کد خبر: ٣٣١١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/09/02-١٠:٤٣

پولاد کیمیایی و حمید فرخ نژاد در فیلم سینمایی 175 غواص به کارگردانی سعید چاری

 

 

آبادان نیوز : پیش تولید فیلم سینمایی 175 غواص به کارگردانی سعید چاری از نیمه آبان ماه آغاز شده و اواخر آذرماه در شهرک سینمایی دفاع مقدس مقابل دوربین می رود.

سعید چاری که پروانه ساخت این فیلم را چندی پیش دریافت کرده بود قصد دارد در صورت آماده شدن این فیلم سینمایی آن را به جشنواره فیلم فجر برساند. 
در حال حاضر فیلمنامه 175 غواص روزهای پایانی بازنویسی خود را پشت سر می گذارد و عوامل تولید در حال انتخاب بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

 به گزارش آبادان نیوز :حمید فرخ نژاد، سید جواد هاشمی، دانیال عبادی از جمله بازیگران این فیلم هستند که برای ایفای نقش در این فیلم سینمایی انتخاب شده اند. 
پولاد کیمیایی نیز یکی دیگر از بازیگران اصلی این فیلم سینمایی است که در چند روز گذشته به این پروژه اضافه شده است. 
فیلم سینمایی 175 غواص بازیگران دیگری نیز دارد که تا چند روز آینده به این پروژه اضافه می شوند.

فیلمبرداری این فیلم سینمایی قرار است در تهران، شهرک سینمایی دفاع مقدس، اصفهان، مازندران و آبادان انجام شود. 
در خلاصه داستان این فیلم آمده است؛ عملیات کربلا 4 لو می رود و به دلیل این خیانت، لشگری که فرمانده ای آن را حبیب و حاج عبدالرضا بر عهده داشتند گرفتار عراقی ها شده و زمین گیر می شوند. در نتیجه این حرکت همه رزمنده ها شهید و مجروح شدند. در این حال حاج عبدالرضا می خواهد نیروهایش را به عقب برگرداند اما حبیب مجروحین را تنها نمی گذارد... سال ها می گذرد و حبیب بر نمی گردد تا اینکه در سال 94 پیکر حاج حبیب توسط حاج عبدالرضا که اکنون رییس تفحص است در یک گور دسته جمعی پیدا می شود که 175 غواص دست بسته را که زنده به گور شده بودند به خاک وطن باز می گرداند...

از عوامل فیلم تاکنون حضور سعید چاری کارگردان، محمد آزادی مهربانی تهیه کننده، حسین ملکی به عنوان مدیر فیلمبرداری، ثنا صادقی فیلمنامه نویس، سید محمد پاچناری به عنوان مدیر تولید و ناصر ناصری منش مشاور پروژه قطعی شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار آبادان، خبر آبادان ، آبادان ، حمید فرخ نژاد،

 

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: