کد خبر: ٣٢٩٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/09/01-١٠:٤٩

شهبازی:بانوان آبادانی در کشور نمونه هستند.

 


آبادان نیوز : شهبازی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در دیدار با دکتر فرهمند پور مشاور وزیر کشور در امور بانوان ضمن اشاره به عقبه ی درخشان بانوان آبادان در عرصه های گوناگون اجتماعی از آنان به عنوان زنانی نمونه درسطح کشور یاد کرد.

به گزارش آبادان نیوز :به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه آبادان دکتر فرهمند پور مشاور وزیر کشور در امور بانوان در ادامه ی سفر چند روزه اش به خوزستان با شهبازی فرماندار ویژه آبادان دیدار و گفت و گو کرد.

  دکتر فرهمند پور که به دعوت شهبازی در محل فرمانداری ویژه آبادان حضور یافته بود با تاکید به لزوم فراهم نمودن فرصتهای معیشتی و استفاده از ظرفیت بانوان در توسعه ی زیر ساختهای استان خاطر نشان کرد:انتظار می رود زنان درلایه های توسعه ی استان دیده شوند نه در سطح معیشتی خرد.

فرماندار ویژه آبادان نیز از ظرفیت بانوان آبادان به عنوان نقش غیر قابل انکار در توسعه ی فرهنگی و اجتماعی شهرستان یاد کرد و بیان نمود:آبادان شهراولین های ایران است و در این بین ودرطول تاریخ زنان تلاشگر و کوشای این منطقه در پیشرفت کمی و کیفی این شهرستان نقشی تعیین کننده داشته اند.

دکتر شهبازی تصریح کرد:بیش از 50درصد جمعیت شهرستان را بانوان تشکیل می دهند که ظرفیت و بستری بسیار مناسب برای مشارکت حداکثری آنها در تمام عرصه های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی جامعه ی مدنی آبادان است.در همین راستا در توفیقاتی که این شهرستان در استان و کشور کسب کرده است قطعا مشارکت و همیاری بانوان نیز به چشم می خورد.

وی با ارائه گزارشی در خصوص ظرفیتهای تجار و اقتصادی آبادان از قبیل صید و صیادی ، تجارت، بازرگانی، صنعت و کشاورزی، تاسیس بازارچه های مرزی، شهرکهای صنعتی و بهداشت و درمان افزود: یکی از مهم ترین برنامه های ما بستر سازی و فراهم نمودن زمینه ی اشتغال بانوان آبادانی در این بخشها می باشد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در پایان گفت:امروز زنان آبادانی در حوزه های خبر،مطبوعات، ورزش، وسازمانهای مردم نهاد ودیگر فعالیتهای فرهنگی- اجتماعی دراستان زبانزد می باشند. 

 

 

 

 

 

اخبار آبادان ، خبر آبادان ، فرمانداری آبادان 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: