کد خبر: ٣٢٦٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/08/26-١١:٥٧

انفجار گاز در یک ساختمان مسکونی در اهواز

 

 

آبادان نیوز :حدود ساعت ۲۱:۳۰ شب‌گذشته(دوشنبه) انفجار در یک ساختمان مسکونی چهار واحدی واقع در خیابان خادم یک منطقه پردیس اهواز، خسارات عمده‌ای بر جای گذاشت.هم اکنون نیروهای آتش نشانی در حال آواربردای و امدادرسانی به آسیب دیدگان حادثه هستند.ساکنان این منطقه از شکسته شدن شیشه‌های ساختمان‌های نزدیک در اثر این انفجار خبر می‌دهند.

 به گزارش آبادان نیوز :امیر نجفی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگاراران اظهار کرد: در ساعت ۲۱ و ۳۳ دقیقه با تماس به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز حادثه انفجار در منطقه پردیس گزارش شد. سه دقیقه بعد آتش نشانان با تجهیزات امداد و نجات و اطفا حریق در محل حاضر شده و مشاهده کردند یکی از دو واحد مسکونی که یکی دو طبقه است و در همجوار همدیگر هستند بر اثر انفجار به شدت تخریب شده‌ است.

وی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله با توجه به احتمال ریزش مجدد ساختمان با ایمن سازی، عملیات امداد و نجات و تخلیه آوار را آغاز کردند.

نجفی گفت: اخبار دقیقی در خصوص تعداد ساکنان و حاضران در محل انفجار در دست نبود. آتش نشانان در دو منطقه از محل‌های تخریب شده اقدام به جستجو کردند و در این میان، یک نفر آقا زنده از زیر آوار خارج و جهت درمان در اختیار اورژانس قرار داده شد. در دقایق اول آتش نشانان موفق به کشف جسد یک خانم شدند که پس از تلاش فراوان توانستند وی را از زیر دیوارهای کاملا تخریب شده خارج کرده و جهت انتقال به بیمارستان، به آمبولانس منتقل کنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: نکته قابل توجه، ازدحام بیش از حد تماشاچیان و حاضران در محل بود که باعث کندی عملیات و ورود سایر خودروهای امداد و نجات به محل می‌شد.

وی گفت: جا دارد از تلاش‌ها و زحمات عوامل سخت‌کوش پلیس، اورژانس، هلال احمر، عملیات گاز، برق و آب که کمال همکاری را با نیروهای آتش نشانی و امداد و نجات داشته‌اند، تقدیر و تشکر کنیم.

امیر نجفی افزود: شدت انفجار به حدی بود که تعداد زیادی از ساختمان‌های همجوار محل حادثه خسارت دیدند.وی عنوان کرد: علت این حادثه انفجار گاز بوده است.

هم چنین دکتر شهریار میرخشتی، رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان، در خصوص آمار نهایی قربانیان این حادثه اظهار کرد: مصدومان حادثه در محل درمان شدند. بر اساس آمار شب گذشته، در حادثه انفجار واحدهای مسکونی در منطقه پردیس اهواز، یک خانم ۶۰ ساله کشته و ۳ نفر دیگر مصدوم شدند.

 

 

 

 

 

 

اخبار خوزستان ، خبر اهواز 

 

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: