کد خبر: ٣١٩٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/08/11-١٠:٢٥

با تلاش و پیگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندر ماهشهر، باند تهیه و توزیع مواد مخدر هروئین در این شهرستان متلاشی شد.

 

آبادان نیوز :با تلاش و پیگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندر ماهشهر، باند تهیه و توزیع مواد مخدر هروئین در این شهرستان متلاشی شد.

به گزارش آبادان نیوز : سرهنگ جلیل زبیدی فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر گفت:در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر فعالیت باند تهیه و توزیع کننده ماده مخدر هروئین در شهرستان، این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
وی اظهار داشت:پس از اطلاع پلیس از مخفیگاه اعضای باند، پلیس مبارزه با مواد مخدر در عملیاتی ضربتی اقدام به دستگیری اعضای این باند کرد و در این راستا پنج متهم دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی بندر ماهشهر سرهنگ جلیل زبیدی گفت:در بازرسی از محل اکتشاف اعضای باند، 574 گرم ماده مخدر هرویین، پنج قبضه سلاح شکاری و بادی غیر مجاز به همراه سه دستگاه تلفن همراه، مقداری طلا و جواهر و دو دستگاه لپ تاب کشف و ضبط شد.
سرهنگ زبیدی تصریح کرد:متهمان پرونده در بازجویی ها به ارتکاب سه فقره سرقت از منازل نیز اعتراف کردند و پرونده نیز برای بررسی بیشتر و صدور رای به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
شهرستان بندر ماهشهر در استان خوزستان و در فاصله 110 کیلومتر اهواز مرکز این استان قرار دارد. 

 

 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: