کد خبر: ٢٨٦٠٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/11/13-١١:٥١

مدیرتوسعه فرهنگی منطقه آزاد اروند خبر داد؛

قانعیان پور: اعلام برنامه‌های ایام دهه فجر در منطقه آزاد اروند

مدیرتوسعه فرهنگی منطقه آزاد اروند: برنامه‌های ایام دهه فجر در منطقه آزاد اروند اعلام شد.

 

آبادان نیوز _ حسین قانعیان پور، مدیرتوسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند در این مورد، گفت: همزمان با فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند برنامه های متنوعی را در راستای ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی در دستور کار خود، قرار داده است.

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر 

وی افزود: از جمله برنامه های شاخص در نظر گرفته شده اکران فیلم های سینمایی جشنواره فجر در ۳ سینمای؛ مهر و کیهان در شهرستان آبادان و سینما نخل در شهرستان خرمشهر است.

مدیرتوسعه فرهنگی منطقه آزاد اروند در ادامه اظهار داشت: ۲۰ ایستگاه شادی در نقاط مختلف شهرستان های آبادان و خرمشهر؛ شامل توزیع اقلام فرهنگی، پذیرایی، اجرای گروه های نمایشی و… در جهت نشاط اجتماعی، برپا خواهد شد.

قانعیان پور در توضیح دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای این ایام، خاطرنشان کرد: اجرای برنامه « سلام فرمانده» با حضور « ابوذر روحی» در اسکله نفت با مشارکت شهرداری آبادان، ستاد اقامه نمازنفت و ناحیه مقاومت بسیج آبادان در کنار برگزاری کاروان شادی با حضورهنرمندان منطقه درنقاط مختلف شهرستان های آبادان و خرمشهر نیز بخش دیگری از سلسله برنامه های ایام اله دهه مبارک فجر است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در ادامه، مسابقه تولید محتوای دیجیتال با همکاری صدا و سیمای مرکز آبادان که شامل بخش های مختلفی نظیر فیلم کوتاه، عکس نوشته، کلیپ و… با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی می شود از دیگر برنامه های فرهنگی، این ایام خواهد بود.

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

در همین راستا حوزه مقاومت بسیج کارمندی شهدای منطقه آزاد اروند نیز دیدار با خانواده ی شهد ا غبار روبی گلزار شهدا را در دستور کار خود دارد./ آبادان خبر

منبع: روابط عمومی منطق آزاد اروند

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: