کد خبر: ٢٤٧١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/05/08-١٩:٠٤

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، در دیدار رئیس و اعضای شورای شهر آبادان، به سوابق آشنایی خویش از این شهر و مردم خوب آن اشاره کرد.

 

آبادان نیوز : آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، در دیدار رئیس و اعضای شورای شهر آبادان، به سوابق آشنایی خویش از این شهر و مردم خوب آن اشاره کرد و گفت: اوج مظلومیت آبادان در جنگ 8 ساله، به ویژه در مقطع آغازین است که آبادی خویش را فدای کشور کرده است.

به گزارش آبادان نیوز :رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر به حق بودن خواسته‌های مردم این خطه گفت: مردم آبادان و خرمشهر وفاداری خود به نظام، کشور و انقلاب را ثابت کرده‌اند.

هاشمی رفسنجانی، پالایشگاه نفت را محور توسعه آبادان توصیف کرد و گفت: برخورداری پالایشگاه و آبادان باید متقابل باشد.

وی به منطقه آزاد اروند و تأثیرات آن برای رونق ایران، استان خوزستان، آبادان و خرمشهر اشاره کرد و با یادآوری طرح‌های دوران سازندگی برای آن منطقه، گفت: هم قبل از انقلاب، هم در جنگ و هم در زمان ریاست جمهوری نسبت به نیازها و زیرساخت‌های شهر آبادان آشنایی داشتم، به همین خاطر در دوران سازندگی چند طرح ویژه مانند شرکت ژیان، حل معضل فاضلاب و طرح آبیاری نخلستان را شروع کردیم که اگر ادامه می‌یافت، بخشی از نیازهای واقعی مردم برآورده می‌شد.

هاشمی رفسنجانی طرح پرورش میگو را یکی از برنامه‌های دولت سازندگی در اروندکنار و چوئبده دانست و گفت: اگر آن طرح با 5 هزار هکتار ظرفیت توسعه جدی گرفته می‌شد، امروز شاهد بیکاری جوانان آبادانی نبودیم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام لایروبی اروند و بهمن‌شیر را ضروری توصیف کرد و اظهار امیدواری کرد که مسؤولان به آبادان، خرمشهر، چوئبده و اروندکنار توجه کنند.

 

 

 

 

 آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ،شورای شهر آبادان ،رئیس مجمع تشخیص مصلحت ، پالایشگاه نفت ، پالایشگاه، آبادان  منطقه آزاد اروند ،پرورش میگو،خبرهای آبادان ،اخبار آبادان  

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: